VIDEO: Trendy: Ako odhalíte príležitosti? Návod na Google Trends

Behom poslednej doby som na konzultáciách videl veľa business plánov a počul o veľa nápadoch na vstup na nový trh. Na základe čoho odporúčam vstup na určitý trh? Ako si overujem, či má nápad potenciál? Ako môžete aj vy robiť správne rozhodnutia na základe trendov? Ako sa rozhodujem, či chcem ísť konzultovať do nejakej oblasti?

Okrem množstva skúseností s podobnými vecami, aké rieši majiteľ, sa orientujem aj podľa popularity a trendov. Jeden z nástrojov, ktorý používam sú napríklad Google Trendy. Pozrite si dnešné video o tom, ako ich môžete použiť:

(Odkaz na toto video na YouTube: Trendy: Ako odhalíte príležitosti? Návod na Google Trends)

Zaujímavosť: Podcast na túto tému sme natočili tiež. Volá sa 093: O tom, jak najít a využít trendy v podnikání.

Chcete nejakú firmu kúpiť, predať alebo povzniesť marketing tej vašej? Prejdite na Zlomovú business konzultáciu cez tento odkaz »

Obsah a ďalšie detaily v pokračovaní článku.

Pokračovať ďalej v príspevku VIDEO: Trendy: Ako odhalíte príležitosti? Návod na Google Trends »

Prečo by ste NEmali začínať budovať podnikanie od nuly? [10 dôvodov za, 3 proti a 2 milióny € pre robotníka „od pásu“]

2

Ak nie ste ochotní riskovať bežné, budete sa musieť uspokojiť s obyčajným.
– Jim Rohn

Veľa ľudí si myslí, že začať podnikanie je ich cesta k úspechu… môže to byť pravda. Ak chcete ale prísť k veľkým peniazom, potrebujete mať firmu, ktorá má veľký obrat.

Tu nastáva otázka: Oplatí sa začínať nové podnikanie? Aké sú rýchlejšie možnosti?

Pokračovať ďalej v príspevku Prečo by ste NEmali začínať budovať podnikanie od nuly? [10 dôvodov za, 3 proti a 2 milióny € pre robotníka „od pásu“] »

VIDEO: Alchýmia: ako motivovať spolupracovníkov – tieto 3 veci nerobte

Jednou z tém, ktorej sa často venujeme na konzultáciách, je motivácia zamestnancov. Málo manažérov má čas študovať rôzne štúdie. Preto som to spravil za vás:

Hneď v 21. sekunde videa hovorím o výskumoch, ktoré jeden za druhým, v západných krajinách, v krajinách 3. sveta ukazujú jednu vec:
viac peňazí = horšie výsledky

Ako teda ľudí namotivovať? Čo robiť? Čo nerobiť? Pozrite si dnešné video:

(Odkaz na toto video na YouTube: Alchýmia: ako motivovať spolupracovníkov – tieto 3 veci nerobte)

Prejdite k Zlomovej business konzultácii cez tento odkaz »

Pokračovať ďalej v príspevku VIDEO: Alchýmia: ako motivovať spolupracovníkov – tieto 3 veci nerobte »

VIDEO: Zľavy nedávajte! …iba ak…

Zľavy sú jednou z najhorších taktík, ktoré môže podnikateľ použiť. Existujú však 2 možnosti, ako a kedy môžete použiť zľavy. Dokonca tak, aby vám neuškodili.

Pozrite si o tom video tu alebo prejdite na YouTube cez odkaz nižšie. Prípadne sa poteším komentáru.

PS: Pozrite si aj skryté video s vystrihnutými zábermi (odkaz cez video).

(Odkaz na Toto video na YouTube: Zľavy nedávajte! …iba ak…)

Prejdite k Zlomovej business konzultácii cez tento odkaz »

Pokračovať ďalej v príspevku VIDEO: Zľavy nedávajte! …iba ak… »

Komunikácia: Máte na ňu „vodičský preukaz“?

„Kôň tu bol, je a bude. Automobil je len prechodné módne riešenie.“
– bankári v roku 1903

Vedeli ste, že prvé „auto“ postavil misionár z Belgicka v Číne ako hračku pre vtedajšieho panovníka v roku 1672?

Prvý patent na auto bol udelený r. 1789.

1880 – Trvalo takmer ďalších 100 rokov, kým sa na auto dostali brzdy a začali sa vynachádzať spaľovacie motory.

1886 – Vo Veľkej Británii bol schválený zákon, že pred každým autom musí utekať človek (!) s červenou vlajkou a trúbiť na trúbku (!!!), čo tam efektívne zastavilo ďalší vývoj v tejto oblasti. Len si predstavte, že by zákon ponechali do dnes… Koľko ľudí by pracovalo ako vlajkonosiči pre autá? Idete do toho?? 🙂 Pokračovať ďalej v príspevku Komunikácia: Máte na ňu „vodičský preukaz“? »

Čo má čierny piatok spoločné s vďačnosťou??

V posledných dňoch sa na nás z každého kúta valí reklama na čierny piatok. Povedal by som, že až začierňuje pôvod toho, prečo je čierny piatok čierny a prečo je to každý rok iný deň…

Ako študent medzinárodnej školy som mal tú prednosť, že som mal veľa spolužiakov z USA. Tí si pre nás jedného dňa pripravili program.

Ten deň bol Thanksgiving, po slovensky Deň vďakyvzdania. Tento deň je preto na mojej bývalej škole voľno.

Príbeh, ktorý nám spolužiaci zahrali, začínal v septembri (září) roku 1620. Vtedy sa loď Mayflower vydala na cestu cez Atlantik. Na palube bolo 102 pasažierov.

Porozprávali nám o krutej zime, ktorú strávili na lodi. Kvôli skorbutu a iným nákazlivým chorobám ju neprežila polovica z nich.

V marci 1621 sa konečne presídlili na pevninu v oblasti dnešného Plymouthu. Dostali prekvapivú návštevu: Z kmeňa indiánov Abenakiov. Indián ich totiž privítal po anglicky!

Pokračovať ďalej v príspevku Čo má čierny piatok spoločné s vďačnosťou?? »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »