Čítate: 11 spôsobov, ako si ju „namotať“ – predávanie sa

4

Tento príspevok patrí do série: Ako si „namotať“ zákazníka. Je 1. časťou z 4
Koniec obsahu série; prečítajte si príspevok:

 Od nepamäti museli muži vyliezať zo svojich „jaskýň“, aby si „ulovili“ tú pravú. Rovnako aj marketéri - musia vyliezať zo svojich „bezpečných úkrytov“, aby niečo predali. Všimli ste si už niekedy, že medzi dobrým balením ženy a dobrým marketingom je veľmi úzka spojitosť?

Okrem balenia žien budete teda po dnešnom článku aj lepším marketérom. Poďme na to!

1. Staňte sa lepším mužom - najlepším, akým môžete byť

Väčšina mužov ani netuší, ako získať srdce svojej vyvolenej. Prekvapenie: Nemusíte sa stať hercom ani spevákom. Nemusíte dokonca vedieť ani žiadne špeciálne oslovenia.

Musíte sa ale odlíšiť. Rozvinúť na maximum to, čo je na vás iné ako na 99 % ostatných. Inak budete len ďalší muž, ktorý splynie s davom iných. Rozviňte túto vnútornú vlastnosť a hýčkajte ňou svoju vyvolenú...

Rovnako ani väčšina firiem netuší, ako získať srdcia svojich zákazníkov. Prekvapenie: Nemusíte nainvestovať veľa do televíznej ani rádiovej reklamy. Nemusíte dokonca použiť žiadne guerilla marketing stratégie.

Musíte sa odlíšiť. Musíte propagovať to, čo je na vás iné ako na 99 % ostatných firmách. Inak splyniete s davom a budete len ďalší, ktorý splynú s davom iných. Zamyslite sa nad vašim marketingom a nájdite túto jedinečnú vlastnosť už dnes.

2. Nebuďte zúfalec, ktorý sa potrebuje „predať“ - radšej jej vzdajte úctu

Ženy neustále musia odmietať doliezavých chlapov. Zákazníci musia zase neustále odmietať doliezavých predajcov.

Akonáhle sa začnete prehnane chovať, že partnera potrebujete, on sa bude cítiť od vás odpudzovaný. Namiesto toho prijmite veci také, ako sú. Začnite rozmýšľať o efektívnejších cestách, ako sa dostať k srdcu vášho „objektu záujmu“.

Potom začnete meniť svet okolo vás a najmä - začnete meniť samých seba. Rešpektujte vášho partnera. Bude to niečo iné, ako robí zvyšok „chtivých“ predajcov.

3. Nepredávajte sa „len tak“

Správni chlapi sa nenechajú ovládať ako bábky. Priznajme si to - každý si váži oveľa viac veci, ktoré nemôže získať len tak ľahko.

Správne firmy nechajú zákazníka prejsť cez niekoľko „prekážok“, kým sa dostane k vytúženému cieľu. Rolls Royce vyrobený na mieru si každý majiteľ určite váži oveľa viac ako sériovú Fabiu.

Neznamená to však ani to, že by ste mali byť panovační. Dajte jej voľnosť sa vydýchať. Nech môže premýšľať, že s kým asi ste a čo robíte.

Dajte zákazníkovi voľnosť a pripomeňte sa o mesiac alebo o rok...

S jedným klientom sme robili prieskum a zistili sme, že zákazníci sa o jeho produkt zaujímali aj 4 roky pred kúpou. Dokonca sme zistili aj to, že ak sa budete sústrediť len na ľudí, ktorí nakúpia o rok a neskôr, zarobíte dvakrát viac, ako keď sa budete sústrediť na tých, ktorý nakúpia behom prvého mesiaca od kontaktu s vami...

Vedeli ste toto? Nechajte preto zákazníka na vás takmer zabudnúť... a potom sa opäť pripomeňte! Nič nepredávajte. Jednoducho mu pošlite nejaký užitočný tip.

Na zautomatizovanie celého procesu „pripomínania sa“ môžete použiť aj nejaký nástroj. Napríklad email marketing. Pre zoznam nástrojov, ktoré používam ja, pozrite do záložky zdroje.

Je fascinujúce, že pri pohľade zvonka si veľa vecí dokážeme uvedomiť a previesť do praxe. Keď sme však v danej situácii „zvnútra“, často robíme chybné kroky, ktoré by sme si veľmi rýchlo uvedomili, keby ich niekto spravil nám...

V ďalšej časti sa dozviete viac o tom, ako baliť zákazníkov... a zákazníčky 🙂

 (Aby vám neušla, môžte sa prihlásiť aj do emailového spravodajcu stránky... samozrejme, že vám pošlem aj nejaký-ten tip naviac.) 😉

Navigácia vrámci tejto série: - 11 spôsobov, ako si „namotať“ zákazníka – maličkosti »
Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Prihlásiť sa k odberu RSS kanála s kompletnými príspevkami Patríte k nadšencom RSS? Prihláste sa zdarma k odberu cez RSS. Príspevky sú zasielané v úplnom znení!
(Prosím vysvetlite mi, čo je to RSS.)

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pekné komentáre (4)

super Martin, jeden z tvojich the best! 😉

Reaguj na tento komentár

@Jan: Ďakujem… a to sme len pri prvej časti 😀

Reaguj na tento komentár

@Jan: Ako Martin hovorí, toto je ešte len špička ľadovca. Je neskutočné, aká je podobnosť medzi marketingom a zvádzaním.

Odborník v jednej oblasti má veľkú šancu, že bude odborníkom aj v tej druhej, bez nejakej väčšej námahy 😎
Casanova má blog, ktorý naposledy zverejnil: Ako osloviť aj tú najkrajšiu ženu?

Reaguj na tento komentár

hmmm.. viem o tom veľmi dobre už niekoľko rokov, sám som skúšal svojich ľudí vždy na tom, či dokázali zbaliť babu na ulici… ak nie… väčšinou neurobili ani biznis…. 😈

Reaguj na tento komentár

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge


Návod na marketing a blog?

Zadajte email nižšie a pošlem vám video o rozmýšľaní naruby a 2 návody k blogu a webu:

.

Návod na blog zadarmo »