Čítate: 11 spôsobov, ako si „namotať“ zákazníka – maličkosti

Tento príspevok patrí do série: Ako si „namotať“ zákazníka. Je 2. časťou z 4
Koniec obsahu série; prečítajte si príspevok:

(Hosťovský príspevok)

V minulom príspevku ste si mohli všimnúť obrovskú podobnosť medzi „balením“ žien a „balením“ zákazníkov. Bolo to: Odlíšenie sa od svojej konkurencie, netlačenie na svojich zákazníkov a dávanie niečoho navyše. Toto je len kúsok z ich spoločných znakov.

V dnešnom článku sa pozrieme na ďalšie podobnosti medzi týmito odpradávna blízkymi oblasťami nášho každodenného života.

4. Používajte „maličkosti“, aby ste jej dvorili

Existuje snáď milión „maličkostí“, ktoré ženy na mužovi hľadajú. Tie im pomáhajú spraviť si lepší obraz o tom, čo za chlapa to je. Drobnosti ženám jednoducho napovedia, či je muž vôbec hoden ich záujmu… a či mu budú venovať ďalšiu pozornosť.

Mimochodom, ženy robia tieto rozhodnutia na podvedomej úrovni.

Tak isto si tieto „maličkosti“ všímajú na vás aj vaši zákazníci.

Používajte v komunikácii s nimi ich meno. Jednoduchým oslovením ich menom v správe zvýšite pravdepodobnosť, že si otvoria a prečítajú vaše e-maily.

Tak isto môžete ich meno použiť aj v konkrétnej žiadosti, keď chcete, aby niečo spravili. Napríklad klikli na odkaz, navštívili stránku alebo sa pozreli na akciu, ktorú práve rozbiehate.

Samozrejme v prípade, že ich meno ste si zistili 😉

Pracujte na týchto jednoduchých „maličkostiach“ a vaši zákazníci budú chcieť úplne prirodzene stráviť nejaký čas s vami a budú radi robiť to, čo im navrhnete (=nakupovať!).

5. Buďte inteligentní a chopte sa činov

Ženy majú rady inteligentných mužov, od ktorých sa majú aj čo naučiť a dokážu sa s nimi rozprávať. Nemusíte byť však atómový fyzik na to, aby ste zneli inteligentne.

Kreativita a veci, ktoré už dnes viete, vedia vytvoriť veľmi silný záujem u ženy, a teda dobrý dojem.

Nemusíte z toho robiť vedu a nazývať stretnutie so ženou „rande“. Nechcete ju predsa vyplašiť. Len sa jej spýtajte, či by rada šla na obed alebo na kávu, aby ste sa lepšie spoznali.

Budete totižto pôsobiť tak, že máte všetko v malíčku a nikam sa neponáhľate.

Predstavte si, že by ste možného zákazníka pozývali na „predajnú schôdzku“…

Predstavte si ale, aké by to bolo, keby si vaši zákazníci k vám chodili po rady, dôverovali vám a odporúčali by vás ďalej, pretože ste dobrý v tom, čo robíte.

Naučte vašich zákazníkov niečo nové, vytvorte pre nich príručku z oblasti, o ktorú sa zaujímajú. Budú vás pokladať za odborníka a nebudú mať pocit, že sa im snažíte len niečo predať. V dnešnej dobe plnej predajcov budete ako poradca vytŕčať z radu!

6. Ukážte jej vašu úroveň a dominanciu

Nemusíte byť James Bond aby ste vedeli, že ženy priťahuje vyššia trieda. Aj keď ste to nečítali v žiadnej knihe o psychológii, pravdepodobne to viete prirodzene – ženy majú prirodzenú slabosť pre dominantných mužov.

Majte na pamäti niekoľko malých detailov a gest a stanete sa neodolateľným pre ženy a pre svojich zákazníkov a špeciálne pre svoje zákazníčky.

Samozrejme, prejavovanie dominancie nikdy neznamená byť príliš agresívny, tlačiť na niekoho alebo byť hrubý. Myslím pod tým vyvinúť veľké úsilie na to, čo presne chcete. Chopte sa iniciatívy a dokážte sa rozhodnúť. Získate si jej pozornosť ihneď.

Ukážte vašim zákazníkom a predovšetkým vašim zákazníčkam, ktoré to určite ocenia, trochu úrovne. Ponúknite im členstvo vo vašom VIP klube, rôzne výhody, pozvánky na akcie a z času na čas aj zaujímavosti, či darček zadarmo. Budú vás brať ako skutočného gentlemana, ktorý im otvorí dvere či pomôže s kabátom.

Autorom tohto príspevku je Casanova, spoluzakladateľ stránky o balení akozbalit.sk. Blog pomáha mužom, ktorí chcú mať úspechy u žien. Na stránke radia aj samotné ženy! Ak chcete vedieť, ako zbaliť babu, navštívte stránku už dnes.

Sú tieto tipy zaujímavé? V ďalšej časti sa ich dozviete ešte viac… sledujte preto váš email, RSS kanál stránky alebo si stránku dajte do záložiek.

Navigácia vrámci tejto série:« 11 spôsobov, ako si ju „namotať“ – predávanie sa - 11 spôsobov, ako si „namotať“ zákazníka – pozornosť »
Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Prihlásiť sa k odberu RSS kanála s kompletnými príspevkami Patríte k nadšencom RSS? Prihláste sa zdarma k odberu cez RSS. Príspevky sú zasielané v úplnom znení!
(Prosím vysvetlite mi, čo je to RSS.)

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Návod na marketing a blog?

Zadajte email nižšie a pošlem vám video o rozmýšľaní naruby a 2 návody k blogu a webu:

.

Návod na blog zadarmo »