Čítate: 11 spôsobov, ako si „namotať“ zákazníka – pozornosť

Tento príspevok patrí do série: Ako si „namotať“ zákazníka. Je 3. časťou z 4
Koniec obsahu série; prečítajte si príspevok:

(Hosťovský príspevok)

V druhej časti série Ako si „namotať“ zákazníka ste sa dozvedeli niečo o „maličkostiach“, ktoré vám pomôžu pri „balení“ vašich zákazníkov a zákazníčok. Dnes sa pozrieme na ďalšie dôležité oblasti, ktoré majú marketing a balenie žien spoločné.

7. Nech je stredom vášho vesmíru

Keď vám žena povie: „Chcem ťa len ako kamaráta“ alebo „Mám ťa veľmi rada, nechcem ťa ako kamaráta stratiť“, tak niečo pravdepodobne robíte zle.

Akákoľvek verzia toho, že vás nechce znamená, že nerobíte veci tak, aby ste vytvárali príťažlivosť. Jednoducho ju u vás necíti.

Prestaňte byť „dobrým“ chlapom a začnite používať veci, ktoré sa odo mňa učíte. Vytvoríte tak chémiu. Ženy majú rady pozornosť.

Miesto kúpenia veľkej kytice kvetov alebo rozdávania bežných komplimentov skúste povedať: „Dnes som na teba myslel“ alebo „Len som chcel povedať, že mám veľmi rád tvoj hlas v telefóne.“

Bude to znamenať, že je pre vás dôležitá natoľko, že na ňu myslíte aj vtedy, keď práve spolu nie ste. A to je veľmi dôležitá cesta k tomu, aby ste vytŕčali z davu a vzbudili záujem.

V biznise je to trošku iné ako vo vzťahoch. V podnikaní môžete mať viac zákazníkov naraz. Vo vzťahoch to tak nefunguje (viac o tomto v ďalšej časti).

Tým pádom, že pri podnikaní máte viac zákazníkov, nesnažte sa im to nikdy dať najavo. Zákazník sa nikdy nesmie dozvedieť, že je niekto dôležitejší alebo že pozornosť rozkladáte na „viacerých frontoch“. Jednoducho sa k nemu správajte tak, že on je naozaj jediný a je zároveň „stredom vášho vesmíru“.

Iné je to aj v prípade, že vám zákazník povie, že sa chce len dozvedieť viac. To je v poriadku. Zoberte si na neho kontakt a ozvite sa mu o nejaký čas. Zákazník často potrebuje mesiace alebo roky kým sa odhodlá k nákupu… (A vy ste si určite mysleli, že je to tak len so svadbou, však??) 🙂

Tiež sa môžete vašim zákazníkom pripomenúť v netradičnej dobe alebo mimo blogový príspevok. Spýtajte sa ich napríklad, ako sa im darí v tom, čo robia. S akými prekážkami sa stretávajú a čo im pomáha ich riešiť.

Toto bude pre nich znamenať doslova šok. Nikdy sa totiž nikto nezaujíma o nich samotných a o ich problémy. Zrazu o vás nebudú uvažovať ako o „kamarátovi“. Budete pre nich „potenciálny partner“. 😉

8. Nechajte ju, aby od vás chcela viac

Pozrie sa na vás, opätuje úsmev, ale vôbec k vám necíti to, čo k nej cítite vy. Nastal teda čas zistiť, či vás potrebuje v určitom smere jej života.

Najlepšie je „donútiť“ ju, aby chcela viac. Ak vás poprosí, aby ste ju niečo naučili, naučte ju niečo skvelé. Niečo, čo bude milovať. Keď bude chcieť, aby ste ju naučili viac, povedzte jej: „Nabudúce.“

Ak hovoríte so ženou po telefóne po prvýkrát a konverzácia ide perfektne, povedzte, že už musíte ísť. Toto ju donúti pýtať sa samej seba, prečo ste ju nezavolali von, a bude sa chcieť s vami rozprávať znovu.

V podnikaní platí to isté: Nedajte všetky vaše rady a postrehy vašim zákazníkom ako na podnose. Nebudú si ich vážiť. Servírujte im ich postupne.

Nájdite tému, ktorá vašich zákazníkov zaujíma a spravte z nej emailový seriál. Povedzme 21 tipov. Ak by ste im týchto 21 tipov „natlačili“ do jedného emailu, zahltili by ste ich informáciami a nesplnilo by to daný účel.

Rovnako im dajte možnosť dozvedieť sa viac aj v prípade, že si myslíte, že ste ich naučili všetko, čo viete. Odporučte im ďalšie zdroje. Sú zákazníci, ktorí sa chcú vzdelávať a vzdelávať a…

9. Buďte zaujímavý

Čo ženy chcú? Radšej vám poviem, čo ženy nechcú: Nechcú sa nudiť.

Smutné je, že väčšina chlapov dokáže ženu unudiť k smrti a ešte sa čudujú, prečo nikdy nedostanú šancu.

Riešenie je jednoduché. Staňte sa zaujímavým chlapom. Mužom, o ktorom sa ženy chcú dozvedieť viac a nemôžu si pri ňom pomôcť.

Je veľmi dôležité usmievať sa a prezentovať sa v pozitívnom duchu. Obráťte všetko na dobrodružstvo. Naučte sa povedať skvelú historku a nájdite témy, ktoré sú prirodzene zaujímavé na rozhovor.

Napíšte článok alebo email. Jeho koniec nechajte otvorený a naznačte, že sa túto informáciu dozvedia nabudúce. Budú horieť nedočkavosťou a čakať, kedy im pošlete ďalšiu radu!

Skúste si to na sebe: Tie najlepšie tipy o tom, ako získať ženu a zákazníka sa dozviete nabudúce… 🙂

Autorom tohto príspevku je Casanova, spoluzakladateľ stránky o balení akozbalit.sk. Blog pomáha mužom, ktorí chcú mať úspechy u žien. Na stránke radia aj samotné ženy! Ak chcete vedieť, ako zbaliť babu, navštívte stránku už dnes.

Navigácia vrámci tejto série:« 11 spôsobov, ako si „namotať“ zákazníka – maličkosti - 11 spôsobov, ako si „namotať“ zákazníka – to najlepšie »
Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Prihlásiť sa k odberu RSS kanála s kompletnými príspevkami Patríte k nadšencom RSS? Prihláste sa zdarma k odberu cez RSS. Príspevky sú zasielané v úplnom znení!
(Prosím vysvetlite mi, čo je to RSS.)

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Návod na marketing a blog?

Zadajte email nižšie a pošlem vám video o rozmýšľaní naruby a 2 návody k blogu a webu:

.

Návod na blog zadarmo »