Čítate: Kritika predajného textu EmailAcademy

6

V lete sa na blogu zjavil príspevok Ako sa stať copywriterom? (detailný návod). Dnes je na rade ukážka niečoho z praxe. Dozviete sa, ako si upraviť predajný text.

Ako príklad som si zobral text na stránke EmailAcademy.

Ak je copywriting niečo, čo vás zaujíma, nachystajte si pero, papier a robte si poznámky. Ostatným toto video pomôže písať lepšie texty:

Get the Flash Player to see this content.

Ešte raz odkaz na text z videa (odkaz je funkčný do 7.11.2011 do 12:00).

(Stiahnite si video do počítača – kliknite pravým tlačidlom na obrázok a zvoľte uložiť cieľ odkazu.)

Máte ďalšie tipy?

Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Prihlásiť sa k odberu RSS kanála s kompletnými príspevkami Patríte k nadšencom RSS? Prihláste sa zdarma k odberu cez RSS. Príspevky sú zasielané v úplnom znení!
(Prosím vysvetlite mi, čo je to RSS.)

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pekné komentáre (6)

Mne sa tiež zdalo, že tých odrážok je veľa, počet 6 určite postačuje na odprezentovanie toho podstatného. čo mi vadilo, bol malý font textu za odrážkami – zvádzalo to nečítať to, pretože ostatný text bol oveľa väčší (niečo v zmysle toto sú technické podrobnosti, nie je to až tak podstatné).
Nepáčil sa mi pokročilý social engineering. Ale keďže tieto prvky asi väčšina ľudí nevníma negatívne, asi sa to nedá pokladať za nedostatok.
Chvíľami som mal pocit, že autor videí a textu sú dvaja rôzni ľudia. Videá boli bezchybné. Po všetkých stránkach.
No a čo sa týka rozhladna.sk, naozaj skvelý copywritering, veľmi rád čítam Martinove maily a vôbec ma neobťažujú. Je v tomto fakt jednotka…

Reaguj na tento komentár

@trixo: Ďakujem za pochvalu mojich mailov. Budem musieť ešte niečo vymyslieť na túto tému 🙂

To menšie písmo som ani nejak nepostrehol – ide o to, že nadpisy sú gigantické a odrážky sa medzi nimi strácajú (i keď je veľkosť písma v odrážkach rovnaká ako zvyšok textu).

Reaguj na tento komentár

Dobré postrehy Martin. Je fakt, že je tam čo vylepšovať.

Reaguj na tento komentár

Velmi zaujimavy prispevok Martin. Napisat spravny predajny text je veda. Schopnost pouzivat spravne slova v jednoduchom kontexte je klucova pri vytvarani zaujmu.

Pri predanjom texte je podla mna najdolezitejsie vytvaranie hodnoty v ociach zakaznika. Ta sa da budovat najme prostrednictvom konkretnych vyhod, ktore dany produk prinesie.

Suhlasim s odporucaniami, ktore si ponukol. I ked ja si myslim, ze by stalo za to prehodnotit aj celkovy dizajn stranky, pretoze tento template pouziva prilis vela spolocnosti ako aj mnoho podvodnikov. Velky font, cervena farba, vela skrolovania…neposobi to na mna kredibilne I ked uznavam, ze to moze uputat pozornost.

Reaguj na tento komentár

Výborné video, veľmi sa mi páčilo, že si zobral konkrétny príklad a dopodrobna rozobral každý jeden detail a ponúkol alternatívu.

Dozvedel som sa aj veci, ktoré som vedel, aj kopec noviniek. Jednoznačne prínosné.

Dosť dlhé, ale kratšie by to asi už nebolo ono.

Čo mi vadilo, bola nemožnosť preskočiť polovicu videa a skočiť rovno na stred. Niekoľkokrát som sa k videu vrátil a chcel som si pozrieť len jednu časť a musel som to nechať načítať.

Reaguj na tento komentár

@Martin: Pridaný odkaz na stiahnutie videa…

Reaguj na tento komentár

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Návod na marketing a blog?

Zadajte email nižšie a pošlem vám video o rozmýšľaní naruby a 2 návody k blogu a webu:

.

Návod na blog zadarmo »