Čítate: 11 spôsobov, ako si „namotať“ zákazníka – to najlepšie

2

Tento príspevok patrí do série: Ako si „namotať“ zákazníka. Je 4. časťou z 4
Koniec obsahu série; prečítajte si príspevok:

V predchádzajúcich dieloch sme si prešli tipy k predávaniu sa, povedali si o maličkostiacho získavaní pozornosti. Dnes sa dozviete tie najhodnotnejšie tipy. Pre život aj podnikanie.

10. Buďte vtipný a zábavný

Humor je najrýchlejšou a najprirodzenejšou cestou, ako budete pre ženy neodolateľným. Dokonca aj pre ženy, ktoré by ste na začiatku považovali „mimo vašu ligu“.

Keď rozosmejte ľudí okolo vás, bude úplne jedno, ako nedosiahnuteľná sa žena zdá byť. Vyvoláte pozitívne pocity, ktoré proste nebude môcť ignorovať.

Takže ak ste prirodzene vtipný, choďte do toho. Ak nie ste prirodzený zabávač, je čas naučiť sa to. 🙂

Študujte online. Čítajte knihy. Pozerajte komédie. Robte čokoľvek. Keď dokážete rozosmiať druhých, ona bude vedieť, že je zábavné byť s vami a nebude vás viac ignorovať.

Vždy tu bude zopár vecí, ktoré má žena skutočne veľmi rada. Môže to byť nejaký druh jedla, spôsob, ktorým sa jej dotýkate, určitá skúsenosť. Keď nájdete niečo, čo má naozaj rada, zastavte sa na moment, vráťte sa a donúťte ju chcieť to a získavajte si ju tým.

Toto môže byť zdrojom najväčšieho potešenia v celom vzťahu.

Píšte vaše texty tak, aby vášho čitateľa nielen poučili, ale aj pobavili! Ak sa návštevník pri čítaní vašich textov usmieva, zapamätá si vás. Vytvoríte tak niečo, o čo sa snažia vaši konkurenti.

Vyvoláte pozitívne pocity a vaši zákazníci o vás povedia aj ostatným. Ľudia sa radi podelia o úsmev aj so svojimi známymi.

11. Robte nečakané veci

Ste ako švajčiarske hodinky a voláte jej vždy po práci o 17:11? Chodíte na rande vždy na to isté miesto? Používate stále ten istý parfém? Ak áno, tak sa nečudujte, že sa z rozkvitajúceho vzťahu stane nudná rutina.

Predstavte si, že vám ako zákazníkovi vždy zavolá obchodník s rovnakou požiadavkou. Už vo chvíli, keď vám zvoní telefón, tak viete, čo daný človek bude chcieť. Nechce sa vám zdvihnúť telefón a už vôbec nie s dotyčným hovoriť alebo sa s ním stretávať.

Napriek tomu to všetci vo vzťahoch robíme. Po čase prejdeme do akejsi maximálne nudnej rutiny, pretože je to pre nás pohodlné. Možno sami nemáme fantáziu, ale čakáme, že predsa len to bude nejako fungovať.

Keď budete ako firma robiť to isté, čo iní, tak len splyniete s davom a nikto si vás nebude všímať. Sen o úspešnom vzťahu so ženou alebo so zákazníkom tak naozaj ostane len sen…

1. BONUS: Pozvite ju na rande!

Veľa chlapov uvažuje, či je daná dáma pre neho tá pravá. Ak sa náhodou aj rozhodnú, začnú jej niečo naznačovať.

Tu prichádza testovanie od vyvolenej. Rozprával som sa s jednou ženou o chlapoch, ktorí sa jej páčili. Vymenovala mi ich a prezradila aj to, ako ktorý vzťah ne/prebiehal. Najzaujímavejšia časť bola tá, keď jej sympaťák naznačil pozvanie na rande.

Neviem presne, či už sa danej dáme nechcelo alebo ho chcela len „naťahovať“, ale jednoducho sa vyjadrila zdržanlivo. Náš sympaťák sa potom už neozval. Táto žena mi povedala: „Tým ma riadne naštval! To mu nestojím ani trošku za to, aby o mňa zabojoval?!?“

Vy ako marketér ste teraz v situácii, že zákazníka zvádzate, staráte sa o neho, vzdelávate a prekvapujete ho… a na záver sa čudujete, že prečo zákazníci od vás nekupujú?!? Odpoveď je veľmi jednoduchá: Nepožiadali ste ich o nákup. Okrem toho, že zákazníka „pozvete na rande“, musíte mu povedať presne a jednoducho, čo má spraviť. Žiadne naznačovanie nefunguje…

2. BONUS: Dlhodobé vzťahy vám prinesú najviac

Už dávno vieme, že muži, ktorí žijú so svojimi manželkami, sa dožívajú viac a majú pokojnejší život, pretože vo vyššom veku už toľko neriskujú (a pri tom nezomierajú), aby získali novú partnerku…

Rovnaké pravidlo platí aj pri získavaní a udržiavaní zákazníkov. Získať nového zákazníka je 6-krát drahšie ako predať znova súčasnému.

Udržiavať súčasného zákazníka znie ako celkom nudná záležitosť… Najmä ak viete, že váš výrobok bude potrebovať znova až o niekoľko mesiacov alebo dokonca rokov! Ale prečo by sa potom mal obzerať po konkurencii ak je s vami spokojný, však?

Keď si uvedomíte, že tento zákazník vám v priemere zarobí 6-krát viac ako niekto nový, je toto určite na zamyslenie. Ľudia majú radi nové veci, ale nechcú ich prijímať „so vším všudy“. Vždy sa snažia si ich nejako zidealizovať a potom sa čudujú, že to nie je „ako v minulosti“.

Tento trend sa žiaľ presúva aj do našich vzťahov. Novomanželia si sľubujú „v dobrom aj v zlom,“ ale často to tak skutočne nemyslia a ostávajú len pri tom „v dobrom“…

Práve pri reklamácii máme možnosť zákazníkovi ukázať, že to s našim podnikaním myslíme vážne. Keď bude spokojný na 110 %, tak vám odporučí svojich známych a zarobíte oveľa viac ako by ste „ušetrili“ na reklamácii… Zlá reklama sa totiž šíri oveľa rýchlejšie než tá dobrá.

O láske platí:

Láska nie je daná tým, že sme niekým milovaní, ale tým, že sa rozhodujeme milovať.

Kľúčové slovo je tu rozhodujeme. Ak sa rozhodneme mať radi našich zákazníkov, budeme vyčnievať z radu, budeme iní, zaujímaví. Bude to nečakané a vlastne to bude zhrnutím všetkých 11 bodov pred týmto.

Uvedomte si tiež, že ak bude s vami váš zákazník spokojný na 110%, nebude mať dôvod odísť inde. Všetko to ale začína u vás samotných, nie u zákazníka, nie u partnera, nie u partnerky…

Na záver pridávam citát:

Bezpodmienečná láska nebude zničená časom ani okolnosťami.

Ďakujem, že ste sa dočítali až sem (táto séria má totiž 2747 slov). Teraz ju zdieľajte so známymi cez tlačidlá nižšie. 😎

(Obrázok od Darwin Bell)

Navigácia vrámci tejto série:« 11 spôsobov, ako si „namotať“ zákazníka – pozornosť
Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Nasledujúci príspevok na stránke: »

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Prihlásiť sa k odberu RSS kanála s kompletnými príspevkami Patríte k nadšencom RSS? Prihláste sa zdarma k odberu cez RSS. Príspevky sú zasielané v úplnom znení!
(Prosím vysvetlite mi, čo je to RSS.)

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pekné komentáre (2)

Dobre napisane – pravdive a usmevne. Skoda, ze je za tym v obchode tak vela tvrdej prace a je potreba mat 3 vlastnosti – trpezlivost,patience,terpenie. Prajem vsetko dobre. 😛

Reaguj na tento komentár

Pekne si to celé zakončil Martin 😎
Casanova má blog, ktorý naposledy zverejnil: Ako vybrať originálny darček na valentína, ktorý bude slečna milovať?

Reaguj na tento komentár

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Návod na marketing a blog?

Zadajte email nižšie a pošlem vám video o rozmýšľaní naruby a 2 návody k blogu a webu:

.

Návod na blog zadarmo »