Web ghostwriting: Ako uspokojiť zákazníkov a nestrácať čas

(Hosťovský príspevok)

Termín ghostwriting je na Slovensku pomerne neznámy. Málokto vie, že tento pojem zahŕňa mnoho oblastí písania. Písania, pri ktorom uvedený autor nie je ten, ktorý dielo napísal. Ghostwriter je totiž profesionálny autor, ktorý text napíše, ale nezíska zásluhy za produkt svojej práce.

Na webe zlepší vzťahy s vašimi zákazníkmi

Najväčší úspech si na internete získal práve web ghostwriting. Pomocou tejto služby môžete zlepšiť vzťahy s vašimi zákazníkmi a, samozrejme, získať nových. Existuje hneď niekoľko spôsobov, ako to docieliť.
Pokračovať ďalej v príspevku Web ghostwriting: Ako uspokojiť zákazníkov a nestrácať čas »

Ako veľmi je ten vírus nákazlivý?

Ako veľmi je ten vírus nákazlivý?
Je prenosný vzduchom?

Smrtiaca epidémia (film, 1995)

Vo filme sa jedná o epidémiu, ktorá zabíja 100 % ľudí, ktorí s ňou prišli do kontaktu. Prenesme sa však z filmu do reality:

Pokračovať ďalej v príspevku Ako veľmi je ten vírus nákazlivý? »

Komu veriť?

5

Obrovský strašiak sa dnes valí na veľké množstvo podnikateľov…

… vlasy vám stavajú dupkom a mráz behá po chrbte. Niektorí z vás možno cítia jeho chladný dych na krku: “Bu bu bu!” Viete čo to je?

Obrovská neznáma – budúcnosť. Budúcnosť, s ktorou sa mnoho ľudí stretáva práve dnes. A niet asi horšej možnosti ako byť v súčasnej ekonomickej situácii.

Pokračovať ďalej v príspevku Komu veriť? »

Recenzia knihy Guerilla marketing, Jay Conrad Levinson

2

Ak neveríte vo váš produkt, alebo ak nie ste konzistentní a dôslední v spôsoboch, ako ho promujete, pravdepodobnosť úspechu sa radikálne znižuje.
Jay Conrad Levnison

Nedávno som písal o tom, čo je guerilla marketing. Ešte pred tým sa mi ako prvému na svete podarilo urobiť interview s autorom českej knihy E-mail marketing. A dnes je tu prvá slovenská recenzia knihy Guerilla marketing. Pustime sa rovno do toho!

Nízkonákladová reklama. Kedy by bola vhodnejšia doba ako v súčasnej ekonomickej situácii?


Pokračovať ďalej v príspevku Recenzia knihy Guerilla marketing, Jay Conrad Levinson »

Ako zviditeľniť vlastnú značku a uložiť sa ľuďom do hlavy?

2

Máte radi, keď sa vám na linke operátora ozve nahraný hlas?

Väčšina ľudí uprednostňuje komunikáciu so známymi, rodinou alebo inými ľuďmi pred robotmi. Napriek tomu vidím znova a znova ten istý obraz:

Vzniká nová web stránka. Do časti o projekte je treba niečo napísať. Autor sa rozhodne pre: Ponúkame… naším cieľom je… u nás nájdete… sme tu pre Vás atď. Čo tam chýba? Chýba tam niečo osobné. Je to taký „problém“, ktorý vídavam znova a znova:

Pokračovať ďalej v príspevku Ako zviditeľniť vlastnú značku a uložiť sa ľuďom do hlavy? »

Čo je guerilla marketing?

2

Nekonvenčná marketingová kampaň, ktorej účelom je dosiahnutie maximálneho efektu z minima zdrojov.
Jay Conrad Levinson*

S ľuďmi sa často bavím o rôznych spôsoboch propagácie. Keď príde reč na reklamu v rádiu, v televízii alebo v novinách, každý vie, o čo sa jedná. Akonáhle začneme však hovoriť o blogoch, kontextovej reklame alebo guerilla marketingu, nie každý je doma. Najviac otázok dostávam práve na posledne spomenuté – guerilla marketingové kampane.

Pokračovať ďalej v príspevku Čo je guerilla marketing? »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »