Čo je guerilla marketing?

2

Nekonvenčná marketingová kampaň, ktorej účelom je dosiahnutie maximálneho efektu z minima zdrojov.
Jay Conrad Levinson*

S ľuďmi sa často bavím o rôznych spôsoboch propagácie. Keď príde reč na reklamu v rádiu, v televízii alebo v novinách, každý vie, o čo sa jedná. Akonáhle začneme však hovoriť o blogoch, kontextovej reklame alebo guerilla marketingu, nie každý je doma. Najviac otázok dostávam práve na posledne spomenuté – guerilla marketingové kampane.

Pokračovať ďalej v príspevku Čo je guerilla marketing? »

Varovanie: Nadšenie je nákazlivé

6

Tým, čo používajú príliš veľa nadšenia a entuziazmu, môže chýbať dôveryhodnosť. Zatiaľ čo tí, čo sa snažia použiť priveľa logiky alebo vedeckých informácií, aby prehovorili na svoju vec, môžu stratiť záujem druhých pre nedostatok vášne.

Niečo podobné som čítal v jednej knihe o marketingu.
Pokračovať ďalej v príspevku Varovanie: Nadšenie je nákazlivé »

Život je hľadanie

2

Pozrite si môj príbeh o hľadaní:

Get the Flash Player to see this content.

(Ak tento článok čítate cez RSS, prejdite prosím priamo na jeho verziu na stránke rozhladna.sk: Život je hľadanie)

Takáto je teda moja predstava o hľadaní. Teraz sa pozrite, čo mi umožnil Google vytvoriť cez ich nástroj zadarmo.

Pokračovať ďalej v príspevku Život je hľadanie »

Základné kamene online marketingu

Kľúčom k úspechu je často schopnosť prispôsobiť sa

Nebolo to tak dávno, čo stačilo na internet umiestniť jeden reklamný banner a tým bol celý internet marketing vyriešený.

Dnes sa táto časť marketingu vyvinula do rôznych druhov a dômyselných spôsobov, ktoré môžete použiť na zvýšenie zisku a k rastu vášho biznisu.

Akýkoľvek marketingový plán súčasnosti, ktorý je predurčený k dlhodobému úspechu, už zahŕňa stratégiu online marketingu.
Pokračovať ďalej v príspevku Základné kamene online marketingu »

EXKLUZÍVNE INTERVIEW s Davidom Kiršom – autorom 1. knihy o e-mail marketingu u nás

3

Dnes tu mám niečo naozaj extra. Podarilo sa mi ako 1. na Zemi 😉 dotiahnuť k telefónu autora 1. knihy o e-mail marketingu u nás. David Kirš napísal knihu s výstižným názvom: E-mail marketing. Vypočujte si preto interview hneď teraz. (Viac informácií pod prehrávačom.)

(Ak tento článok čítate cez RSS, prejdite prosím priamo na jeho verziu na stránke rozhladna.sk: EXKLUZÍVNE INTERVIEW s Davidom Kiršom – autorom 1. knihy o e-mail marketingu u nás)

Odkazy spomínané vo videu

  • SmartEmailing.cz – profesionálne riešenie na správu, rozosielanie a sledovanie e-mailov. Osobne mám veľmi dobré skúsenosti so službou a som maximálne spokojný. Spravodajca stránky rozhladna.sk je tiež odosielaný cez SmartEmailing.
  • E-mail marketing od autorov David Kirš a Mitchel Harper – 1. kniha o e-mail marketingu, v ČR a SR, vychádza len v týchto dňoch.

Čo vás v rozhovore oslovilo najviac?

VIDEO: 7 možností zarábania cez blogy

5

Dnes úplne postačí, keď sa pohodlne usadíte a stlačíte tlačidlo na prehranie videa nižšie:

Get the Flash Player to see this content.

(Ak tento článok čítate cez RSS, prejdite prosím priamo na jeho verziu na stránke rozhladna.sk: VIDEO: 7 možností zarábania cez blogy)

Prepis:

Pokračovať ďalej v príspevku VIDEO: 7 možností zarábania cez blogy »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »