Kontextová reklama – správna reklama, na správnom mieste a v správnom čase

3

Marketing je úspešný, keď uspejete v nalákaní množstva záujemcov na vašu stránku v čase, keď sú títo ochotní zareagovať na vašu ponuku.

Povedané inak: je to správna reklama, na správnom mieste a v správnom čase.

Dnes je cieľ reklám priviesť zákazníkov na vašu stránku. Vaša stránka im potom musí predať produkt alebo službu, ktorú ponúkate a vy tak zarobíte.

Pokračovať ďalej v príspevku Kontextová reklama — správna reklama, na správnom mieste a v správnom čase »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »