Kontextová reklama – návod na stratenie zákazníka

Každý sa snaží, aby kontextová reklama bola správnou reklamou, na správnom mieste a v správnom čase. Minule som spomenul výhody kontextovej reklamy a poukázal i na jednu nevýhodu – neviete, čo sa tam zjaví.

Ak máte šťastie, návštevník na reklamu klikne a vy zarobíte. Ako sa však chováte na internete vy? Pretože návštevník je na stránku prilákaný jej obsahom, nehľadá tam reklamy. Väčšinou aj vy idete na nejakú stránku, aby ste sa dozvedeli viac informácií o danej téme. Znamená to, že hneď chcete aj niečo kúpiť? Nie, pretože len zháňate nejaké informácie.

Pokračovať ďalej v príspevku Kontextová reklama – návod na stratenie zákazníka »

Kontextová reklama – správna reklama, na správnom mieste a v správnom čase

3

Marketing je úspešný, keď uspejete v nalákaní množstva záujemcov na vašu stránku v čase, keď sú títo ochotní zareagovať na vašu ponuku.

Povedané inak: je to správna reklama, na správnom mieste a v správnom čase.

Dnes je cieľ reklám priviesť zákazníkov na vašu stránku. Vaša stránka im potom musí predať produkt alebo službu, ktorú ponúkate a vy tak zarobíte.

Pokračovať ďalej v príspevku Kontextová reklama — správna reklama, na správnom mieste a v správnom čase »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »