Prečo používať up-sell, down-sell a cross-sell?

V skratke: Pretože zarobíte viac 🙂

Ak sa nepostaráte o vášho zákazníka, postará sa konkurencia.


– Bob Hooey

Dlhšia verzia:

  1. Značne zvýšite dlhodobú hodnotu zákazníka
  2. Zvýšite priemernú výšku objednávky
  3. Zdvihnete si obrat
  4. Zdvihnete si zisk
  5. Získate viac platiacich zákazníkov
  6. Vytvoríte si lepšie vzťahy so zákazníkmi
  7. Zákazníci sa stanú lojálnejší
  8. Jedná sa o zaužívanú a rozšírenú metódu
  9. Máte šancu urobiť zákazníka šťastnejším a spokojnejším
  10. Máte šancu získať povesť kvalitného obchodníka

Začnime zlým postupom, ktorý robí väčšina firiem: Príde záujemca do predajne alebo eshopu. Pozrie sa na určitý výrobok. Rozhodne sa nenakúpiť… a odíde.

V tomto prípade je na mieste down-sell (opis, podstatné meno) alebo down-selling (činnosť, sloveso). Ako sa zmení situácia, keď techniku použijete v predchádzajúcom prípade? A čo to vôbec znamená? Pokračovať ďalej v príspevku Prečo používať up-sell, down-sell a cross-sell? »

VIDEO: 10 kľúčových faktorov kvalitného podnikania

1

Kto túži po tom, aby jeho podnikanie o rok-dva skončilo? Tak presne pre neho toto video NIE JE, pretože sa tu dozviete, ako vybudovať kvalitné podnikanie, ktoré vám bude robiť radosť dlhú dobu.

Pozrite si ho tu alebo prejdite na YouTube cez odkaz pod videom.

Toto video na YouTube: 10 kľúčových faktorov kvalitného podnikania

Ďalších 5 faktorov a zhrnutie prvých 10 v PDF na stiahnutie »

Pokračovať ďalej v príspevku VIDEO: 10 kľúčových faktorov kvalitného podnikania »

Čo je product launch? Alebo: Ako zvýšiť svoje tržby 10 násobne

Čo je product launch?

Keď sa pripravujete na štart do vesmíru, sedíte na chystanej veľkej explózii.
Sally Ride (prvá Americká žena vo vesmíre)

Každý z nás to pozná. Keď Apple uvedie nový iPhone, tak po víkende hlási 10 miliónov predaných kusov.

Keď sa otvorí nová reštaurácia, o ktorej sa pošepkávalo posledný mesiac, tak je prvý deň preplnená a obsluha nestíha.

Keď sa na internete zjavia 4 videá a potom sa začne predaj kurzu, hlásia tvorcovia rekordné zisky.

Každý z nás pozná product launch z praxe. Iba si neuvedomujeme, že sme jeho súčasťou. Product launch opisuje uvedenie produktu na trh. Je to moment, odkedy zákazník získava prístup k predávanej veci.

Pokračovať ďalej v príspevku Čo je product launch? Alebo: Ako zvýšiť svoje tržby 10 násobne »

Predpoveď: Čo sa stane s našimi preplnenými emailovými schránkami?

Preťaženie informáciami je príznak našej túžby NEsústrediť sa na to, čo je dôležité. Je to voľba.
Brian Solis

Dnes som dostal prvý email zo série, do ktorej som sa prihlásil. Vlastne hneď prvý email z dvoch sérií.

Čo ma na tom zarazilo? Uplynuli 4 dni!

Neberte ma zle, ale viete za ako dlho na vás záujemca po návšteve vašej stránky zabudne? Moje testy ukázali, že do 7 dní vôbec nevie, že u vás bol.

Pokračovať ďalej v príspevku Predpoveď: Čo sa stane s našimi preplnenými emailovými schránkami? »

Ako získať platenú reklamu „zadarmo“?

Tento príspevok patrí do série: Reklama zadarmo. Je 2. časťou z 2

Zapamätajte si: Za vašu reklamu platíte vždy: Buď časom, energiou alebo niekedy aj niečím lacnejším – peniazmi…

Minulý týždeň sme načali tému reklamy zadarmo. Dnes sa pozrieme na plán B, kedy budete za reklamu platiť.

Tiež bude dobré, keď postupy a rady z tohto článku uvediete do praxe aj pri reklame zadarmo.

Vychádzajme teda z predpokladu, že sa vám nepodarilo získať reklamný priestor úplne zadarmo. Napríklad výmenou za kvalitný obsah z vašej dielne. Čo teraz? Mali by ste úplne zmeniť celú stratégiu? Alebo zmeniť len časť reklamy??

Pokračovať ďalej v príspevku Ako získať platenú reklamu „zadarmo“? »

Ako získať reklamu zadarmo?

Tento príspevok patrí do série: Reklama zadarmo. Je 1. časťou z 2

Múdry hľadá spôsoby, ako niečo urobiť. Hlúpy hľadá dôvody, prečo to nejde.

Minulý týždeň som písal o efektívnej reklame. Čo však zaujíma podnikateľa viac ako efektívna reklama? Efektívna reklama, ktorá je zadarmo!

Pokračovať ďalej v príspevku Ako získať reklamu zadarmo? »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »