Budovanie dôvery – najľahšia cesta k predajom

11

Musíte sa spájať s ľuďmi. Ľudia sú to, na čom záleží.

V predchádzajúcom príspevku som nahliadol na pár stránok a odhalil, prečo tie weby nezarábajú. Dnes som sa rozhodol pridať do puzzle ďalšiu časť.

Ňou je vytváranie dôvery cez osobný prístup. Keď sa prejdete po rôznych stránkach, zistíte, že neviete, kto ich vytvoril.

Pokračovať ďalej v príspevku Budovanie dôvery — najľahšia cesta k predajom »

Prečo mi tento web nezarába?

9

 Takúto otázku dostávam do emailu často. Obmeny môžu byť aj takéto:

Dokážete nám zvýšiť zisk?
Myslíte si, že by ste nám vedel pomôcť?
Čo sa dá podľa vás vylepšiť?

Často sa dá na prvý pohľad odhaliť, „kde je pes zakopaný“.

Často je ten „pes“ práve v tom, že web sa snaží predať na prvý kontakt. Treba si uvedomiť, že 19 z 20 návštevníkov vás nechce kontaktovať, nechce si nechať robiť cenový odhad a už vôbec nechce u vás nakupovať.

Ak váš web smeruje k niektorému z týchto, tak jeho úspešnosť bude pomaly (ale iste) upadať.

Pokračovať ďalej v príspevku Prečo mi tento web nezarába? »

Vaše dve najdôležitejšie stránky

4

 S klientkou konzultujeme o tom, ako zvýšiť zisk zo súčasných návštevníkov web stránky. Hovorím jej, že treba vytvoriť žmýkaciu stránku, ktorá bude získavať kontakty. Ona ma prerušuje otázkou, ktorá ma úplne zamrazila:

Žmýkacia stránka? …to čo je?

Z príspevku 11 spôsobov, ako si „namotať“ zákazníka – to najlepšie sa dozvedáte, že súčasný zákazník alebo záujemca, na ktorého máte kontakt, majú aspoň 6-krát väčšiu hodnotu ako ľudia, na ktorých ešte len získate kontakt cez nejakú propagáciu.

Keď už máte niekoho na stránke – prečo si nevypýtať kontakt?? Presne na toto slúžia žmýkacie a prihlasovacie stránky.

V čom je zásadný rozdiel medzi „klasickou“ stránkou, kde môže človek zadať kontakt a žmýkacou?

Žmýkacia stránka má jedno špecifikum: Človek na nej môže urobiť jedine to, čo chcete (dať vám kontakt) alebo stránku zatvoriť.

Zo žmýkacej stránky sa jednoducho nedá prekliknúť na inú stránku, na žmýkacej stránke sa nedá urobiť nič iné okrem možnosti zanechať kontakt. Žmýkacia stránka nemá žiadne menu, odkazy na iné stránky alebo podobné.

Okrem žmýkacej stránky existuje ešte aj prihlasovacia stránka. Prihlasovacou stránkou sa dá nazvať každá stránka, na ktorej je možnosť zadať svoje kontaktné údaje. Okrem toho sa však dá kliknúť na odkazy v menu, bočnej lište alebo inde na stránke. Tieto sa na žmýkacích stránkach nenachádzajú.

Aby sme nezabudli na to najdôležitejšie – obsahová stránka.

Či už pred získaním kontaktu, alebo potom, musíte si nejako udržať pozornosť záujemcu. Keď ste sa dočítali až sem, tak vám môžem prezradiť, že toto je príklad vzdelávacej obsahovej stránky. Vpravo hore je tu samozrejme aj možnosť prihlásiť sa do emailového spravodajcu, takže spájam prihlasovaciu a obsahovú stránku.

Druhá možnosť, ako si udržať čitateľa je cez zábavnú obsahovú stránku.

Na každej zo spomínaných stránok môžete použiť akýkoľvek spôsob na vyjadrenie výzvy a predanie informácií. Môže to byť video (ako na žmýkacej stránke vyššie), môže to byť text (ako na našej prihlasovacej stránke), môže to byť audio, kde človeka poinformujete, zabavíte a na záver ho vyzvete k tomu, aby vám zanechal kontakt.

Teraz si predstavte, že máte kontakty na ľudí a je čas začať im posielať informácie. Ako na to? Čo im poslať? Ako nebyť len ďalší spamer, ktorý propaguje svoje výrobky a služby?

Sledujte tieto stránky a dozviete sa viac.

Oplatí sa viac spam alebo email marketing?

 Na internete je hlavnou témou týchto dní EmailAcademy. Jej zámer? Predať viac cez email a zbaviť sa spamu. Čo to bude obnášať? Nad tým sa zamýšľam v dnešnom príspevku…

Začnime otázkou: Prečo ľudia posielajú spam?

Odpoveď prirovnám k tomu, keď sa chce niekto prepracovať k manželstvu. Začnime tým, aké sú najlepšie kroky. Teda postup, vďaka ktorému máme s najvyššou pravdepodobnosťou zaručené manželstvo (alebo úspešný emailing).

Poďme na recept podľa Martina: 🙂
Pokračovať ďalej v príspevku Oplatí sa viac spam alebo email marketing? »

Syr, mačka a zákazník

 Veľa ľudí si myslí, že zarobiť sa dá takto: Vyvesím reklamu – zarobím; zverejním reklamu – zarobím; zopakujem – zbohatnem…

Toto však vôbec nie je pravda… Najmä ak poznáte nejaké súvislosti ohľadne fungovania ľudského mozgu.

Aby som to zjednodušil, tak predstavím koncept, ktorého sa osobne držím.

Zákazník niečo chce. Vy to niečo máte. To niečo nazvime syr. Zákazníka nazvime myšou. Vy, ako predajca, ste teraz mačka.

Zákazník, teda tá myš, cíti mačku na veľmi veľkú vzdialenosť…

Veľa firiem -veľa mačiek- robí jednu chybu. Dávajú zákazníkovi seba. Do reklamy si dajú napríklad logo. Hovoria tak podvedome: Ja som veľká mačka a chcem vás, môjho možného zákazníka -tú malú myšku- zožrať!

Pokračovať ďalej v príspevku Syr, mačka a zákazník »

5 zistení z najlepšej hry roka

1

Na konci roka sa už tradične na internete (a všade inde) zjavujú rôzne rebríčky, hodnotenia, ocenenia za najlepšiu, najrýchlejšiu, najzaujímavejšiu a jednoducho naj-naj vec, program a iné.

Jedným z kopy rebríčkov, na ktorý som natrafil, bol aj zoznam toho naj podľa zamestnancov firmy Apple. Objavila sa tam hra, o ktorej som dovtedy nepočul. Vyhrala ocenenie „najlepšia hra pre iPhone“. Volá sa Tiny Tower (odkaz do Apple App Store).

Okamžite som si ju stiahol a pozrel sa jej „na zúbok“. Čo som zistil z hrania tejto hry a čo môžete použiť pre váš marketing vy?
Pokračovať ďalej v príspevku 5 zistení z najlepšej hry roka »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »