Prečo veľké firmy končia tam, kde dnes malé len začínajú?

9

Väčšina úspešných ľudí nedosiahlo ich pocty tým, že by mali nejaký nový talent alebo by im boli dané nové možnosti. Oni iba rozvinuli príležitosť, ktorá bola po ruke.
Bruce Barton

Všimol som si, že blogosféru obiehajú výtvory na tému: Prečo sú projekty portálov neúspešné?

Priznám sa, že som žiadne video nevidel, ale vidím tu paralelu s klasickým podnikaním. Malí podnikatelia majú obrovskú konkurenčnú výhodu v porovnaní so starými gigantami.

Pokračovať ďalej v príspevku Prečo veľké firmy končia tam, kde dnes malé len začínajú? »

VIDEO: Interaktívny marketing

Komunikácia funguje tým, ktorí na nej pracujú.
John Powell

Predaj alebo komunikácia?

Ak sa bavíme o interaktívnom marketingu, je to o tom druhom. Typickou črtou interaktivity je zapamätanie si a reakcia. Reakcia priamo na to, o čom druhá strana hovorí. Interaktivita je tiež kľúčovým prvkom webu 2.0.

Nemýľte si však internetový a interaktívny marketing. Nie sú to synonymá, ako by sa mohlo zdať.

Internet nám ale uľahčuje “zapamätanie si” toho, čo náš partner hovoril, ako sa zachoval, prípadne, čo si v minulosti vybral (v e-shope a podobne). Internet tiež zrýchľuje komunikáciu so zákazníkom.

Pokračovať ďalej v príspevku VIDEO: Interaktívny marketing »

Video o rozdieloch: web 1.0, web 2.0 a web 3.0

11

Skvelý nadpis príspevku, však? 🙂

Keď ale pochopíte tento koncept, budete najlepšie pripraveným človekom pre budúcnosť na internete. Ak ste VIP členom, možno ste už videli video o 3 najväčších marketingových chybách, s ktorými sa stretávam. Spomínal som tam aj nepochopenie konceptu webu 1.0, 2.0 a 3.0. V dnešom videu tieto rozdiely objavíte. Tiež zistíte, ktorý web sa hodí pre vás.

Pokračovať ďalej v príspevku Video o rozdieloch: web 1.0, web 2.0 a web 3.0 »

Prečo firmy používajú MLM systém?

11

Stratégia vymedzuje územie, na ktorom sa firma snaží byť jedinečná.
Michael Eugene Porter

(Hosťovský príspevok o MLM z pohľadu firiem. Článok voľne nadväzuje na sériu o MLM)

MLM je mnohými zatracované a mnohými vynášané do neba. Sú tu 3 hľadiská. Výrobcu, predajcu a spotrebiteľa. Pozrime sa na vec z hľadiska výrobcu. Pre výrobcu je to distribučný kanál, pomocou ktorého predáva svoje výrobky. Nie je celkom bežný a ani štandardný.

Výhodou takejto distribúcie je jej exkluzivita. Teda daný výrobok si buď kúpite prostredníctvom niektorého z ich spolupracovníkov z MLM systému, alebo ho mať nebudete vôbec. Navyše človek zapojený do MLM systému Vám nebude ponúkať konkurenčné výrobky tak, ako sa to deje štandardne v bežnom obchode.

Na kvalite a výnimočnosti výrobkov závisí úspech či neúspech takto riadeného predaja produktov.

Pokračovať ďalej v príspevku Prečo firmy používajú MLM systém? »

VIDEO: Ako robiť dotazníky zadarmo cez Google Docs?

140

Prečítajte si tento príspevok a pozrite priložené video. Potom budete vedieť, ako vytvoriť behom 9 minút dotazník alebo prihláškový formulár pre vašu web stránku.

Pravdepodobne pri tom ušetríte stovky eur, pretože nebudete musieť za túto službu platiť profesionálnej firme…

Nástroj, o ktorom sa dnes rozprávame, sa volá Google dokumenty. Jeho hlavné prednosti sú: Pokračovať ďalej v príspevku VIDEO: Ako robiť dotazníky zadarmo cez Google Docs? »

Cyril, Metod a bikiny

6

Detstvo

Sme v Solúne. V tom čase sa ešte volá Tesalonika. Píše sa rok 827. Veliteľovi armády sa práve narodil 7. syn. Dostal meno Konštantín. Jeho starší brat sa volá Metod.

Rodina žije na okraji Byzantskej ríše. Neďaleko územia, kde sa už hovorí slovanským jazykom. Rodina má slovanských predkov. Preto sa okrem gréčtiny doma zhovárajú aj po slovansky.

O 14 rokov neskôr otec umiera. Bratia sa dostávajú do opatery jedného z najvplyvnejších ministrov. Je známy tým, že podporuje renesanciu vzdelávania vrámci ríše.

Kariéra

Pokračovať ďalej v príspevku Cyril, Metod a bikiny »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »