Čítate: Syr, mačka a zákazník

Syr, mačka, zákazník

 Veľa ľudí si myslí, že zarobiť sa dá takto: Vyvesím reklamu - zarobím; zverejním reklamu - zarobím; zopakujem - zbohatnem...

Toto však vôbec nie je pravda... Najmä ak poznáte nejaké súvislosti ohľadne fungovania ľudského mozgu.

Aby som to zjednodušil, tak predstavím koncept, ktorého sa osobne držím.

Zákazník niečo chce. Vy to niečo máte. To niečo nazvime syr. Zákazníka nazvime myšou. Vy, ako predajca, ste teraz mačka.

Zákazník, teda tá myš, cíti mačku na veľmi veľkú vzdialenosť...

Veľa firiem -veľa mačiek- robí jednu chybu. Dávajú zákazníkovi seba. Do reklamy si dajú napríklad logo. Hovoria tak podvedome: Ja som veľká mačka a chcem vás, môjho možného zákazníka -tú malú myšku- zožrať!

Myš vidí kútikom oka mačku na veľkú vzdialenosť a vrhá sa jej podvedome a úplne automaticky do pazúrov!! ...alebo to si aspoň myslí väčšina začínajúcich tvorcov reklamy.

Pravda je ale taká, že ak zákazník čo i len náznakom zistí, že sa jedná o reklamu, tak spraví všetko pre to, aby ju ignoroval. Keď si reklamu nepozrie, nemôže ani nakúpiť...

Čo teraz?? Ako uloviť myš?

Dajte jej syr! (úvodzovky si domyslite)

Čo môže byť syrom? To môže byť ochutnávka, skúšobná jazda zadarmo alebo informácie. V dnešnej dobe internetu sú informácie asi to najlepšie, čo môžete zákazníkovi dať.

Ak máte napríklad stránku o blogovaní, čo môže byť tým syrom? To môže byť PDF o tom, ako si čo najľahšie spustiť blog... ktoré samozrejme dáte záujemcovi po tom, čo vám zanechá email. 😉

Keď budete v budúcnosti potrebovať zarobiť, jednoducho mu pošlete email. Tak sa naša myš nezľakne tej mačky, čo dostane, ale ju privíta s otvorenou náručou... dokonca ju bude vyžadovať!

Pozrite sa teraz na vašu reklamu - jedná sa o syr alebo sa jedná o mačku?

Tento príspevok je zjednodušeným zhrnutím mojich vedomostí z X rôznych prednášok a kníh. Dúfam, že vám pomohol pochopiť podstatu takéhoto marketingového myslenia.

Pre viac informácií o tom, ako vyrobiť dokonalý syr sa prihláste do emailového spravodajcu (alebo zadajte email vpravo hore). Ihneď vám pošlem návod na výrobu „syra“... ak už ste prihlásený, pozrite si váš email. Nájdete v ňom už teraz video návod na výrobu čerstvučkého a voňavučkého „syra“ pre vašich zákazníkov 😉

Video má 17 minút, tak sa nezľaknite... keď ho uvediete do praxe, budú sa na vás zákazníci vrhať bez ohľadu na to, aká škaredá a veľká mačka ste 😎

Prajem veľa syru v marketingu!

Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Nasledujúci príspevok na stránke: »

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Prihlásiť sa k odberu RSS kanála s kompletnými príspevkami Patríte k nadšencom RSS? Prihláste sa zdarma k odberu cez RSS. Príspevky sú zasielané v úplnom znení!
(Prosím vysvetlite mi, čo je to RSS.)

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge


Návod na marketing a blog?

Zadajte email nižšie a pošlem vám video o rozmýšľaní naruby a 2 návody k blogu a webu:

.

Návod na blog zadarmo »