- rozhladna.sk - http://www.rozhladna.sk -

Zadarmo nikdy viac

Keď ste v niečom dobrí, dostanete kopy žiadostí o pomoc, konzultácie, rady atď. Samozrejme zadarmo.

Potom sa rozhodnete dávať. Rozdávate, rozdávate, rozdávate… a viete, čo z toho?


NIČ!

Lepšie povedané – v niektorých prípadoch sú títo ľudia nočné mory! Nebudem rozoberať detaily, ale počítajte s tým, že ak dáte niekomu niečo zadarmo, tak to bude podľa príslovia:

Podajte niekomu prst a vezme vám celú ruku.

Po čase zistíte, že dávať niekomu niečo zadarmo nikomu nepomôže. Takže si dávam zásadu – nič zadarmo. Pretože:

  1. Musíte ísť “s kožou na trh”. Musíte do svojho úspechu niečo zainvestovať, aby ste si to “cenili”. Keď dostanete niečo zadarmo – komu to pomôže, keď to nikdy nepoužijete???
    Keď budete musieť predať svoj televízor a začať sa stravovať doma, aby ste si kúpili nejaký kurz, konzultáciu alebo niečo iné, tak vtedy budete úspešní, pretože niečo pre váš úspech aj spravíte. Pretože budete chcieť späť váš televízor a budete chcieť znova začať chodiť do reštaurácií.
  2. Musíte sa naučiť, že to vždy nebude ľahké. Keby to bolo jednoduché, tak sme všetci miliardári. Viem, že teraz asi peniaze nemáte. Väčšina ľudí, čo začala podnikať nemali žiadne. Práve to je to, čo vás posilní pre “beh na dlhú trať”.
    Kto vám pomôže, keď budete v tejto situácii: Podnikáte. Máte zamestnancov, ktorí chcú výplatu. Máte kancelárie, za ktoré treba platiť nájom. Okrem toho máte aj zlý rok… ako sa prenesiete cez takú situáciu potom, keď budete musieť zaplatiť nielen seba, ale aj ďalších a ďalším??
    Začať bez peňazí a učiť sa systémom pokus-omyl vás pripraví na ťažké časy, do ktorých sa váš biznis dostane. Každý sa do nich raz dostane…
  3. Nápady sú nanič… pokiaľ ich nezačnete realizovať. Dovtedy majú hodnotu nula-nula-nič. Keď budete úspešní, ľudia za vami budú chodiť, že by boli radi, keby ste zrealizovali ich myšlienku a rozdelili sa s nimi o zisk.
    Uvedomte si, že myšlienky a nápady má každý. Ak máte skvelý nápad, tak máte asi 3 mesiace na to, kým to napadne niekoho iného. Áno, vidíte dobre 3 mesiace od NErealizácie nápadu = premeškaná príležitosť.
    Každý úspešný človek má nielen svoje nápady, ale aj nápady ľudí, s ktorými spolupracuje = veľa nápadov. Ich robenie je to, čo prináša úspechy.
  4. Už dnes toho dostávate zadarmo veľa! Skúste si vytlačiť všetky príspevky z rozhľadne… budú to stovky a stovky stránok – a to nepočítam videá a rozhovory s rôznymi ľuďmi!
    Máte k dispozícii návod na inštaláciu WordPressu, máte k dispozícii knihu o 61 pluginoch pre WordPress (obe získate tu), máte k dispozícii marketingové príspevky, rady k začiatkom blogovania, projekt Booster pre raketový štart vášho blogu, tipy v e-mailovom spravodajcovi a tak ďalej. Takže takéto zadarmo stále existuje. Pokiaľ si však nezaložíte blog s dobrými cieľmi, tak zo zarábania na internete nebudete mať nič aj keby ste vymysleli ďalší Google.

Chcem, aby ste boli úspešní

Skúsenosti ukazujú, že dávať ľuďom zadarmo kurzy, konzultácie, robenie ich nápadov a stávaním sa charity nikoho nepredurčuje k úspechu. Nedáva to základy k tomu, aby bol niekto úspešný z dlhodobého hľadiska.

Takže zadarmo nikdy viac.

A aké máte vy skúsenosti s dávaním „zadarmo“?

Zdieľajte radosť: