Ako sa stať copywriterom? (detailný návod)

2

Tento príspevok patrí do série: Ako sa stať copywriter. Je 1. časťou z 2

Buď sledujete vaše ciele alebo sledujete ciele niekoho iného.
Martin Mikláš

Tento článok nie je o samozrejmostiach (ako napríklad, že musíte vedieť po slovensky, byť kreatívny alebo mať chuť písať). Tento článok je o praktických krokoch k tomu, ako sa stať copywriterom.

Pokračovať ďalej v príspevku Ako sa stať copywriterom? (detailný návod) »

Ako sa stať copywriterom? (pokračovanie)

2

Tento príspevok patrí do série: Ako sa stať copywriter. Je 2. časťou z 2

V predchádzajúcom príspevku o tom, ako sa stať copywriterom, sme sa pozreli na to, kde a ako začať vašu kariéru. Johny v komentári napísal: „…nie vždy to bude také ideálne…“ Mal pravdu. Aj na to, ako postupovať, keď sa vám nepodarí získať brigádu ako copywriter hneď na začiatku, sa pozrieme v dnešnom článku.

Ako si vybudovať portfólio?

Toto je celoživotný proces. Bez ohľadu na to, ako a kde sa rozhodnete pracovať. Nikdy neprestaňte upravovať vaše portfólio. Vždy ho upravujte na základe toho, komu ho prezentujete.

Pokračovať ďalej v príspevku Ako sa stať copywriterom? (pokračovanie) »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »