Zľavové stránky? Jedna obrovská pohroma…

20

Tento príspevok patrí do série: Zľavy. Je 1. časťou z 2

Dobrý deň pán Mikláš,
zaujímal by ma Váš názor na zľavové servery. Majú nejaký prínos pre podnikateľov z dlhodobého hľadiska alebo je to len aktuálny trend?

Igor Axamít

The Point [z anglického To Hľadisko/Ten Bod]. Pre väčšinu ľudí dodnes neznáma firma. Napriek tomu zohráva kľúčovú úlohu pri vzniku zľavových portálov.

The Point sa zaoberá „jednoduchými a efektívnymi skupinovými činnosťami“. V lete 2008 si majitelia niečo všimli: Začali sa tam organizovať ľudia za cieľom získania skupinových zliav.

Povedali si preto: Čo tak im spraviť špecializovanú stránku, ktorá by finančne podporila projekt The Point?

Pokračovať ďalej v príspevku Zľavové stránky? Jedna obrovská pohroma… »

VIDEO: Zľavy nedávajte! …iba ak…

Tento príspevok patrí do série: Zľavy. Je 2. časťou z 2

Zľavy sú jednou z najhorších taktík, ktoré môže podnikateľ použiť. Existujú však 2 možnosti, ako a kedy môžete použiť zľavy. Dokonca tak, aby vám neuškodili.

Pozrite si o tom video tu alebo prejdite na YouTube cez odkaz nižšie. Prípadne sa poteším komentáru.

PS: Pozrite si aj skryté video s vystrihnutými zábermi (odkaz cez video).

(Odkaz na Toto video na YouTube: Zľavy nedávajte! …iba ak…)

Prejdite k Zlomovej business konzultácii cez tento odkaz »

Pokračovať ďalej v príspevku VIDEO: Zľavy nedávajte! …iba ak… »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »