Ako písať a predávať lepšie, ak mojím zákazníkom môže byť každý

2

Tento príspevok patrí do série: Ako písať a predávať lepšie. Je 2. časťou z 3

Život je plný výziev. To, ako si s týmito výzvami poradíte, je to, čo buduje charakter. Nikdy sa nebojte byť tým, kým ste.
Erin Brockovich

Najlepší copywriteri (tí, čo píšu texty) si pýtajú za svoje texty sumu, ktorá má aspoň 6 cifier. Dnes Vám prezradím dva tipy od nich a ušetrím tak vašu peňaženku…

Tieto dva tipy som sa naučil za posledných X rokov na internete a sú to chyby, ktoré sa opakujú zas a dookola. Je to najmä preto, že tí, čo web stránky pripravujú, vedia čo a kam dať z pohľadu toho, čo cítia, že je najlepšie pre nich. Zaplatia si tak programátora, ktorému predajú svoje myšlienky a ten odvedie dobrú prácu – “vyvesí” stránku na internet.

Ak ste to urobili tak isto, vaša stránka pravdepodobne práve zlyhala v predávaní produktu alebo služby. A živíte tak niekoho, kto “podniká na internete”.

Pokračovať ďalej v príspevku Ako písať a predávať lepšie, ak mojím zákazníkom môže byť každý »

Ako písať a predávať lepšie. Tipy a vtipné prešľapy

6

Tento príspevok patrí do série: Ako písať a predávať lepšie. Je 1. časťou z 3

(Nápis v autosalóne) Najlepší spôsob, ako sa opäť dostať na vlastné nohy: Premeškajte splátku za auto.

Máte dve web stránky predávajúce to isté. Rovnaký tovar, rovnaká cena, rovnaké parametre. A predsa jedna extrémne prosperuje a druhá má problém zaplatiť za prevádzku. Na jednu ľudia chodia radi, druhá zapadá prachom. V čom sa líšia? Ak tipujete, že v texte, ktorý “predáva”, máte bod 🙂

Písaný text je pritom všade. Na obale od všetkého, čo používame, v reklame v letákoch a na internete. Text musí slúžiť na pomoc, objasnenie, presvedčenie a, v konečnom dôsledku, na ukázanie produktu. A predsa sa stretávam s ľuďmi, ktorí tento fakt ignorujú.

Z firemných materiálov sa ľudia zase chcú dozvedieť nejakú informáciu. Nezaujíma ich krása a umelecké podanie. Potrebujú vyriešiť svoj problém alebo potrebu.

Neznamená to, že by tento text mal byť “odfláknutý” alebo s chybami. Znamená to, že by slová mali miznúť a význam by mal byť vystupujúci do popredia. Dobrý text si predstavujem ako výklad alebo výlohu môjho obľúbeného hračkárstva: čistá a vyleštená. Prakticky neviditeľná, poskytujúca jasný pohľad na nádherné hračky vo vnútri.

Pokračovať ďalej v príspevku Ako písať a predávať lepšie. Tipy a vtipné prešľapy »

Ako si nájsť čas na blogovanie?

Za každú minútu strávenú organizovaním je zarobená jedna hodina.

Pretože pre celých 23 % čitateľov tejto stránky je hľadanie času na blogovanie to najťažšie (a 28 % čitateľov tlačí päta aj tu), rozhodol som sa dnes pomôcť vám čas nájsť.

Môj veľký dotazník blogovania bol naozaj veľký. Napriek tejto skutočnosti sa niekoľko desiatok jednotlivcov nenechalo odradiť a zodpovedalo cez 20 otázok. Osobne som bol veľmi prekvapený, keď som zistil, že napriek tomu, že dotazovaní si nevedia nájsť čas na blogovanie, majú čas vyplniť dlhý dotazník, za čo im ďakujem!

Pokračovať ďalej v príspevku Ako si nájsť čas na blogovanie? »

Na jazyku záleží

6

(Hosťovský príspevok)

Internet zahŕňa milióny textov rôznej kvality – od bezduchých a bezcenných táranín až po odborne či umelecky hodnotné diela. Rozdielna je taktiež ich jazyková podoba.

Každý verejný prejav, či už ústny alebo písaný, by mal byť z obsahového, formálneho i jazykového hľadiska na primeranej úrovni. Platí to aj o textoch publikovaných na internete.

Prirodzené a bežné je písanie v rodnom jazyku. Napokon, ten ovládame spravidla najlepšie. Tak či onak, je žiaduce venovať svojmu jazykovému prejavu patričnú pozornosť, aby bol po každej stránke vyhovujúci.

Bloger je zvyčajne na všetko sám, nemá redaktora ani korektora, o to viac by si mal dať záležať na svojom písaní… Svoje odporúčania v tejto veci zhrniem do niekoľkých bodov:
Pokračovať ďalej v príspevku Na jazyku záleží »

WordPress zvíťazil v roku 2009 a 2010 vo svete aj u mňa

(Hosťovský príspevok)

Netrápte sa hľadaním lepšieho CMS!

Prečítajte si päť hlavných výhod WordPressu, ktoré vás presvedčia.

Ak už viete, čo to o tvorbe stránok a o blogovaní, viete aj to, čo je CMS – systém na správu obsahu.

V roku 2009 bol za najlepší CMS vyhlásený WordPress a zvíťazil aj u mňa.

Čo je vlastne ten WordPress? Je to voľne dostupný systém na tvorbu a správu blogov a dynamických web stránok. Existuje nespočetné množstvo iných CMS. Niektoré sú zadarmo, niektoré sú platené. Ak však chcete profesionálny nástroj a pritom nemáte financií nazvyš, určite vás WordPress presvedčí. Tu sú jeho hlavné výhody:
Pokračovať ďalej v príspevku WordPress zvíťazil v roku 2009 a 2010 vo svete aj u mňa »

Prečo potrebujete spustiť vlastný blog?

1

Prečo by som si mal i ja urobiť môj vlastný blog?

Aký z toho môžem mať asi úžitok?

sme si predstavili ten blog, dočítali ste sa až k tomuto príspevku a možno tiež patríte k tým, ktorí si kladú tieto otázky. Napadajú ma minimálne štyri pádne dôvody:

Pokračovať ďalej v príspevku Prečo potrebujete spustiť vlastný blog? »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »