Čítate: Prečo potrebujete spustiť vlastný blog?

1

Prečo by som si mal i ja urobiť môj vlastný blog?

Aký z toho môžem mať asi úžitok?

sme si predstavili ten blog, dočítali ste sa až k tomuto príspevku a možno tiež patríte k tým, ktorí si kladú tieto otázky. Napadajú ma minimálne štyri pádne dôvody:

  1. je to zábavné a človeka to napĺňa
  2. spúšťa sa jednoducho
  3. môžete si vytvoriť okolo seba ľudí, ktorí vás budú nasledovať a tak získate obrovský vplyv
  4. môžete si s nimi zarobiť. A veľa! Ale len ak viete, ako na to…

Pozrime sa teda týmto dôvodom na zúbok.

Zábava!

Je to jeden z najlepších spôsobov vyjadrovania sa. Je miestom, kde môžete prezentovať svoje vlastné názory.

Keď začnete blogovať, začne si to niekto čítať. Potom sa objavia i nejaké komentáre od ľudí s podobnými záujmami. Vďaka nim stretnete zaujímavých ľudí a otvoria sa vám nové možnosti.

Môžete napríklad natrafiť na podnikateľa, ktorého známy by rád propagoval vaše produkty. Vlastne je to celkom bežné. A s predajom vašej veci vám tak môže pomôcť celá armáda blogerov, podnikateľov alebo fanúškov. Je to veľmi efektívne, ale hlavne je to nekonečná zábava.

Jednoduchosť

Jednoduchosť pri spustení, jednoduchosť pri úpravách, jednoduchosť pri dizajne, nenáročnosť na kapitál… Jednoducho: Pár kliknutí a môžete si dať na vizitku bloger. Prihláste sa k odberu môjho spravodaja, pretože sa dozviete ešte o jednoduchších postupoch ako som zverejnil doteraz.

Už teraz vedia o mojej brožúrke Ako si urobím vlastný blog? stovky ľudí. Prichádzajú stále ďalšie tipy čo pridať, čo upraviť a z dotazníku vzišli zaujímavé výsledky, ktorým uspôsobím moje ďalšie e-maily a blogovanie.

Takže ak ešte moju e-knihu nemáte, stiahnite si ju zdarma prihlásením sa do spravodajcu.

Vplyv

Vďaka blogu si vás niekto všimne a môžete si vytvoriť obrovský vplyv vo vašej oblasti záujmu.

Porozmýšľajte o svojom okolí. Určite nájdete pár príkladov ľudí, ktorých pred 5 rokmi nikto nepoznal alebo o nich nehovoril. Dnes čokoľvek povedia, vie o tom takmer každý. Dopomáha k tomu televízia, internet a stránky ako Facebook.

Keď budete chcieť v budúcnosti predať, stačí uverejniť článok na blog a… predané!

Neodporúčam však tvoriť blogy, ktoré “len predávajú”. Čokoľvek. Ľudia síce radi nakupujú, ale nemajú radi, keď im niečo predávate…

I keď nechcete s blogom zarábať, stále budete chcieť na ľudí nejako zapôsobiť. Keď ste skutočne veľkým nadšencom jednej témy, môžete písať pôsobivé odborné články, zverejňovať výsledky vlastných výskumov alebo upozorňovať na články na iných stránkach. Po nejakom čase sa stanete známym a ľudia vás začnú kontaktovať so žiadosťami o radu.

Verím, že blogovanie teraz vidíte ako veľmi silný nástroj. Ľudí tak môžete doviesť k tomu, aby niečo urobili. Napríklad začali blogovať, niečo si kúpili alebo sa starali o prírodu.

Zárobok

Áno, možete aj zarobiť. Ale len ak viete ako. Existujú ľudia, ktorí zarábajú desaťtisíce dolárov mesačne práve vďaka blogu.

V budúcnosti sa chcem na rozhladni venovať i tejto téme. Je veľa spôsobov na zarábanie s blogmi a dokonca nepotrebujete mať ani žiaden vlastný produkt! Znie vám to zaujímavo? Prihláste sa do môjho e-spravodaja, lebo jedine tak ostanete v obraze.

Fantastických dôvodov, prečo si urobiť vlastný blog už dnes, nájdeme určite veľké množstvo. Ak chcete začať hneď teraz, stiahnite si zdarma e-knihu Ako si urobím vlastný blog? a postupujte presne podľa návodu v nej. Za nejaký čas si nájdete svoj vlastný štýl a stanete sa v blogosfére známym človekom.

Prečo ste začali blogovať vy? Ak ste ešte nezačali, čo vám bráni?? Kľudne pridajte svoj komentár.

Verím, že som vás aspoň trošku motivoval k vytvoreniu si vášho prvého blogu. Ešte som si pre vás nachystal aj dva príspevky, cez ktoré vám rád pomôžem s výberom témy pre váš blog a aj s výberom adresy blogu.

Veľa blogovacieho zdaru!

(Obrázok od Ciro Boro)

Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Nasledujúci príspevok na stránke: »

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Jeden pekný komentár

V tomto motivačnom článku ma okrem iného zaujal (pre mňa) nový výraz “blogosféra”.
A trefný je tento postreh: “Ľudia síce radi nakupujú, ale nemajú radi, keď im niečo predávate…”
.-= Ján Maršálek má blog, ktorý naposledy zverejnil: O kritike =-.

Reaguj na tento komentár

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »