Čítate: VIDEO: Čo je profesionálne a čo je biznis blogovanie?

9

Vo videu sa dozviete odpovede aj na tieto otázky:

Čo je profesionálne blogovanie? Z čoho zarába?

Z čoho zarábajú biznis blogy?

  • z predaja vlastných produktov
  • typicky žiadne reklamy alebo reklamy na vlastné aktivity
  • nepotrebujú žiadne “cudzie” reklamy
  • väčšinou sa snažia o jeden cieľ (zakúpenie služby, zakúpenie produktu, registrácia do e-mailového spravodajcu…)
  • nepotrebujú veľké množstvá návštevníkov
  • jednoducho: snažia sa udržať čitateľa čo najdlhšie, aby si zakúpil čo najviac na tejto stránke

Ako sa pohybujú zárobky?

Toto a viac sa dozviete vo videu. Keď budete video pozerať, uvedomte si rozdiel zárobkov pri 100 návštevníkoch profesionálneho a pri 100 návštevníkoch biznis blogu…

Prihláste sa do e-mailového spravodajcu cez formulár vpravo pre ďalšie tipy.

Ako sa vám páčilo video?

Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Nasledujúci príspevok na stránke: »

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pekné komentáre (9)

Výborné video, Martin! Poskladalo mi to informácie z 20 chlievikov do jedného. Niekedy je oveľa väčšie čaro z iného pohľadu na vec, ako z nových informácií. V tomto prípade sa ti to skvele podarilo.
Martin má blog, ktorý naposledy zverejnil: Dokážete zákazníkom čítať myšlienky

Reaguj na tento komentár

@Martin: Ďakujem a som rád, že pomohlo 😉

Reaguj na tento komentár

Len je ťažké mať dobrý produkt, možno aj preto sa väčšina uberá tou prvou cestou 🙂

Vďaka za prínosné video, možno pouvažujem o zmenách na blogu.
Johny má blog, ktorý naposledy zverejnil: Napoleon Hill- Mysli a zbohatni

Reaguj na tento komentár

@Johny: Ten produkt nemusí byť Tvoj. Dnes už sú možnosti, ako predávať produkty niekoho iného tak, aby z toho mali osoh všetci. V každom prípade treba mať pre biznis blog aj nejaký biznis plán.

To je možno to, kde väčšina blogerov zlyháva. Spoliehajú sa na to, že začnú písať a “potom sa uvidí” alebo že “niečo z toho bude”. To je také isté, ako keby som si povedal, že sa vydám do lesa bez mapy a poviem si, že veď niekam dôjsť musím… Ani v jednom prípade to ale nemusí byť to, čo som chcel.

Reaguj na tento komentár

@Martin Mikláš:
Ano, business plán. To je to co mi chybělo ve vašem videu. Já bych ještě doplnil i publikační plán, který bude sledovat vývoj trhu a jeho současnou situaci. Pomohl jsem již založit několik blogů, které dotyčným nastartovali podnikání. Bohužel všem chybí business a publikační plán. Mají pocit, že to je něco navíc a že to nepotřebují, protože mají díky tomu co teď na blogu dělají dostatek práce. Vždy jim položím jednu otázku: “Co uděláš, když budeš v nemocnici a nebudeš moc pracovat?” Zkus už teď vymýšlet, aby ti blog začal vydělávat… bude tvým důchodovým nebo zdravotním pojištěním!

P.S.: Díky Martine za tvou práci a texty!

Reaguj na tento komentár

@Miroslav Sázovský: S publikačním plánem musím určitě souhlasit, ne každý /ani já sám/ ho využívá, ale udržet se pravidelně psát a publikovat není zrovna snadné, což se ukáže u blogera hned během pár týdnů…

Reaguj na tento komentár

Dobrý deň, Martin. Aj by ste poradil pri výbere produktu alebo kde produkt ktorý by som ponúkal hľadať?

Ďakujem 😉

Reaguj na tento komentár

@Filip Madunický: Čo tak sa venovať predaju niečoho, čo vás baví? Predstavte si, že vám poviem, že máte predávať bavlnky na háčkovanie. Pretože ste chlap, tak si myslím, že toto by vás určite nebavilo. Na strane druhej – pre nejakú ženu by práve táto oblasť mohla byť niečim, kde vydrží… nekonečne dlho 🙂

Reaguj na tento komentár

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »