Čítate: Z archívu, časť 1.

Dnes som sa rozhodol “recyklovať” 3 staršie príspevky z blogu.

Prvý je o písaní a čiastočne hľadaní námetov. O tom, jak napsat stránku “O nás”. Okrem toho, že článok je napísaný českým ghostwriterom, nájdete v ňom nový (a určite zábavný) pohľad na tvorbu obsahu.

Druhý “na rane” je príspevok, kde sa dozviete na čo “kašlať” pri blogovaní. Po jeho uvedení do praxe si odľahčíte vaše povinnosti pri blogovaní…

Posledný článok hovorí o tom, ako zakončovať príspevky a odhaľuje dve skupiny návštevníkov vášho blogu: Práve na konci to len začína. Úspech vášho blogu je totiž určovaný práve tým, čo robia vaši čitatelia po tom, keď dočítajú váš príspevok.

Vyberte si, čo vás zaujíma a prečítajte si aspoň jeden príspevok hneď teraz.

Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Nasledujúci príspevok na stránke: »

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »