Čítate: Vaše dve najdôležitejšie stránky

4

 S klientkou konzultujeme o tom, ako zvýšiť zisk zo súčasných návštevníkov web stránky. Hovorím jej, že treba vytvoriť žmýkaciu stránku, ktorá bude získavať kontakty. Ona ma prerušuje otázkou, ktorá ma úplne zamrazila:

Žmýkacia stránka? …to čo je?

Z príspevku 11 spôsobov, ako si „namotať“ zákazníka – to najlepšie sa dozvedáte, že súčasný zákazník alebo záujemca, na ktorého máte kontakt, majú aspoň 6-krát väčšiu hodnotu ako ľudia, na ktorých ešte len získate kontakt cez nejakú propagáciu.

Keď už máte niekoho na stránke – prečo si nevypýtať kontakt?? Presne na toto slúžia žmýkacie a prihlasovacie stránky.

V čom je zásadný rozdiel medzi „klasickou“ stránkou, kde môže človek zadať kontakt a žmýkacou?

Žmýkacia stránka má jedno špecifikum: Človek na nej môže urobiť jedine to, čo chcete (dať vám kontakt) alebo stránku zatvoriť.

Zo žmýkacej stránky sa jednoducho nedá prekliknúť na inú stránku, na žmýkacej stránke sa nedá urobiť nič iné okrem možnosti zanechať kontakt. Žmýkacia stránka nemá žiadne menu, odkazy na iné stránky alebo podobné.

Okrem žmýkacej stránky existuje ešte aj prihlasovacia stránka. Prihlasovacou stránkou sa dá nazvať každá stránka, na ktorej je možnosť zadať svoje kontaktné údaje. Okrem toho sa však dá kliknúť na odkazy v menu, bočnej lište alebo inde na stránke. Tieto sa na žmýkacích stránkach nenachádzajú.

Aby sme nezabudli na to najdôležitejšie – obsahová stránka.

Či už pred získaním kontaktu, alebo potom, musíte si nejako udržať pozornosť záujemcu. Keď ste sa dočítali až sem, tak vám môžem prezradiť, že toto je príklad vzdelávacej obsahovej stránky. Vpravo hore je tu samozrejme aj možnosť prihlásiť sa do emailového spravodajcu, takže spájam prihlasovaciu a obsahovú stránku.

Druhá možnosť, ako si udržať čitateľa je cez zábavnú obsahovú stránku.

Na každej zo spomínaných stránok môžete použiť akýkoľvek spôsob na vyjadrenie výzvy a predanie informácií. Môže to byť video (ako na žmýkacej stránke vyššie), môže to byť text (ako na našej prihlasovacej stránke), môže to byť audio, kde človeka poinformujete, zabavíte a na záver ho vyzvete k tomu, aby vám zanechal kontakt.

Teraz si predstavte, že máte kontakty na ľudí a je čas začať im posielať informácie. Ako na to? Čo im poslať? Ako nebyť len ďalší spamer, ktorý propaguje svoje výrobky a služby?

Sledujte tieto stránky a dozviete sa viac.

Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Nasledujúci príspevok na stránke: »

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pekné komentáre (4)

Som sa pobavila. Žmýkacia stránka je nádherný názov…video je úžasné…vidno, že sa autor pri jeho tvorbe náramne zabával…a celé to na mňa dýchlo takou pozitívnou energiou, že sa ešte stále usmievam. Ďakujem, Martin 🙂

Reaguj na tento komentár

@Miriam: Martin je vynikajúci copywriter a vie to 🙂 Dokáže vyčariť úsmev na tvári svojho čitateľa, a to je obrovská výhoda jeho blogu. Je to pre neho vášeň a je to vidieť 🙂
Casanova má blog, ktorý naposledy zverejnil: Ako si nájsť ideálnu ženu, ktorú ti budú všetci závidieť?

Reaguj na tento komentár

@Miriam: V podstate ide o odštavovaciu stránku 🙂

Cize odstavime email vymenou za ziskanie “niecoho” zdarma

Reaguj na tento komentár

[…] Aktivátory zisku Martinův blog 2 nejdůležitější stránky […]

Reaguj na tento komentár

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »