Čítate: VIDEO: Ako môžete mať v živote a podnikaní najväčšiu šancu na úspech?

Často sa odvolávam na časť článku, kde hovorím o 3. kľúčovom poznatku. Podľa mňa si zaslúži exkluzívnu pozornosť. Preto vzniklo dnešné videjko.

(Odkaz na toto video na YouTube: Ako môžete mať v živote a v podnikaní najväčšiu šancu na úspech?)

Chcete rozmýšľanie úspechu pridať do vášho podnikania? Prejdite na Zlomovú business konzultáciu cez tento odkaz »

Obsah a ďalšie detaily v pokračovaní článku.

Vždy rozmýšľajte o tom, ako môžete postupovať, aby ste mali najväčšiu šancu na úspech. Dajte vašim činnostiam najlepší predpoklad pre úspech.

Pýtajte sa sami seba: „Čo môžem urobiť preto, aby som mal najväčšiu šancu uspieť v X?“

Za X si dosaďte nejakú každodennú činnosť. Tam si to precvičíte najlepšie…

Môže to byť napríklad nákup chleba. Predstavte si, že cestou domov idete okolo troch obchodov, kde môžte kúpiť to isté.

Ako dať tejto činnosti najväčšiu šancu na úspech? Zastavíte sa v prvom obchode. Ak tam náhodou ten náš „chleba“ nebudú mať, máte ešte 2 šance.

A teraz príklad väčšieho rozhodnutia:

Predstavte si nasledujúcu situáciu. Chcete, aby sa ľudia z ulice zastavovali vo vašej kancelárii. Náhodní okoloidúci.

Môžete si vybrať z 2 lokalít. Jedna je v centre veľkomesta. Druhá v nejakej vzdialenej dedine, o ktorej nikto nikdy nepočul.

V tomto momente nesmiete rozmýšľať o tom, že to vzdialené miesto stojí len desatinu nájmu. Nesmiete tak romýšľať, ak chcete mať najväčšiu šancu na úspech, pretože vaši klienti vám povedia:  500 kilometrov je príliš ďaleko, aby som k vám išiel… a nájdu si niekoho iného.

Preto vždy myslite na otázku: Ako si môžem zaistiť to, aby som mal najvyššiu šancu na úspech?

Ak chcete rozmýšľanie vyššieho úspechu priniesť aj do vášho marketingu, kontaktujte ma cez tento odkaz a získajte Zlomovú business konzultáciu zadarmo.

Komentáre pridávajte nižšie.

Odkaz na Zlomovú business konzultáciu »

 

Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Nasledujúci príspevok na stránke: »

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »