Čítate: Nekupujte EmailAcademy

7

Z pohľadu toho, o čo sa budem o chvíľu opierať, je toto úplne logické rozhodnutie. (Na úvod musím povedať, že som členom EmailAcademy. Preto budem k tejto veci hovoriť celkom zasvätene.)

Poznanie = moc

Všetko to začína u zlého názoru na vzdelanie. Väčšina ľudí si myslí: “Poznanie je moc.” …a logicky si z toho vyvodzujú, že moc = úspech…

Presne toto je 100 % lož. Svet ostáva plný vzdelaných ľudí, ktorí sú na dne. Práve v tomto okamihu sa niekto niekde opaľuje na svojej jachte a ďakuje si za to, že nedokončil ani strednú školu. Ale to asi nie je najlepší príklad toho, prečo “poznanie = moc” neplatí.

Na to, aby sme pochopili, prečo tento citát neplatí, sa musíme vrátiť do 7. triedy ZŠ (tú dúfam všetci na tejto stránke máme dokončenú). Tam sme sa bavili o polohovej a pohybovej energii… a tu sa dostávame ku “kameňu úrazu” nášho citátu.

Polohová energia je tá, ktorá je niekde “uskladnená”. Teda keď vidíme jablko na strome, ktoré nám môže padnúť na hlavu, jedná sa o polohovú energiu. Tá energia by sa uvoľnila jedine pohybom, ale pretože jablko visí, tak je tá energia len polohová = potenciálna = možná.

Pohybová energia -na strane druhej- tá dokáže napáchať škody. Predstavte si, že sedíte pod stromom, z ktorého na vás padne jedno veľké ťažké jablko z veľkej výšky… alebo ideálne aj viac jabĺk, aby ste si to predstavili živšie 🙂

Takže skutočná sila a skutočná moc sa prejavuje jedine cez pohyb alebo cez nejakú činnosť. Činnosť v našom prípade = používanie danej veci.

Preto sa vedomosti dajú prirovnať k polohovej energii alebo k “možnosti niečo uviesť do praxe”. Poznanie je teda “možnosť mať moc”.

Keď by ste teda v budúcnosti počuli niekoho hovoriť o tom, že “poznanie je moc”, máte príležitosť ho previesť touto lekciou fyziky 🙂

Niečo o email marketingu

Keď som v roku 2009 založil túto stránku, videl som, že ľudia prichádzajú… a odchádzajú. Pomyslel som si, že tých pár desiatok očí, čo videli túto stránku denne, ma nikam nedovedú. Všetci prichádzali z Google alebo z nejakej inej stránky. Poobzerali sa tu, potom odišli a už sa nevrátili. Začal som teda rozmýšľať, ako tých ľudí priviesť naspäť.

Pri rôznych pokusoch som “zavadil” aj o emaily. A prišla myšlienka – čo tak “zbierať” emaily od návštevníkov a potom ich pozývať späť na stránku?

Prvý mesiac som “zozbieral” asi 3 emaily a ľuďom sa nejako nechcelo hlásiť do môjho emailového spravodajcu. V tom čase som niekde čítal, že sú blogy, ktoré majú stovky -alebo aj stovky tisícov- odberateľov emailového spravodajcu. Hovoril som si, že sa tomu musím “pozrieť na zúbok” a zistiť, ako môže mať niekto viac ako 3 kontakty mesačne.

Stalo sa. Dnes sú dni, keď mám 3 nových odberateľov za jedno poobedie. Všetko vďaka tomu, že som pochopil, ako email marketing funguje.

Akú to má výhodu? Kedykoľvek, keď si zmyslím, môžem rozoslať stovky emailov jedným kliknutím. Je to rovnako “náročné” ako uverejniť príspevok na blog, ktorý si prečítajú stovky ľudí.

Tentokrát však príde na nový príspevok prvých pár stovák ľudí z emailového spravodajcu a “len” zvyšných pár desiatok z vyhľadávačov. V tom je sila správneho email marketingu. Navždy to zmenilo spôsob, akým robím môj online biznis.

Dovtedy neexistoval spôsob, ako spoľahlivo “zavolať” ľudí na môj blog. Od aplikácie email marketingu, mám v rukách “čarovný prútik”, vďaka ktorému si na blog zavolám kedy chcem, koľko ľudí chcem.

Vďaka automatizácii emailovej komunikácie, sa nestane, že by som niekomu zabudol poslať zaujímavý email. Jednoducho keď príde správny čas, email sa odošle “sám” a ľudia mi odpovedajú a ďakujú za správu.

V tom je sila email marketingu. Mimochodom z toho, čo na internete robíme, sa stále najviac ľudí venuje emailom, potom nasleduje vyhľadávanie a asi o polovicu menej ľudí sa venuje sociálnym sieťam na treťom mieste…

Prečo nechcem, aby ste si kúpili EmailAcademy?

Túto otázku som nechal otvorenú až do tohto momentu. (Ak ste preskočili to pred tým, tak sa vráťte a prestaňte podvádzať.) 🙂

Dôvod, prečo nechcem, aby ste investovali do vášho vzdelania a prihlásili sa do EmailAcademy je jednoduchý.

Bez akéhokoľvek váhania môžem ako člen povedať, že EmailAcademy je právom najpopulárnejší kurz o email marketingu u nás. Je najpopulárnejší, pretože je najlepší.

David Kirš, autor EmailAcademy, je u nás na email marketing to, čo je Gianni Versace na oblečenie Versace. Ani o jednom by sa u nás nehovorilo, nebyť tej osoby, ktorá danej veci “kryje chrbát”.

Problém s investíciou do svojho vzdelania a s prihlasovaním sa do kurzov ako EmailAcademy je ten, že väčšina ľudí zainvestuje, ale neuvedie to do praxe. Jednoducho veria, že získanie potenciálnej energie (EmailAcademy) ich urobí úspešnými.

Hovoria si: “Ak zainvestujem a budem vedieť všetko o email marketingu, konečne budem úspešným na tom internete. Budem zarábať, manželka bude na mňa hrdá a konečne sa budem môcť posunúť na vyšší level…” ale pár mesiacov po skončení kurzu sa títo ľudia nachádzajú tam, kde boli pár dní pred začatím kurzu. Pokračujú v hľadaní ďalšej potenciálnej energie. Možno to bude iný kurz, možno sa od duševných vecí presunú k materiálnym. V princípe ale ostávajú hľadajúcimi celý život. Ich život je plný sklamaní a márnej snahy.

Napriek tomu sa dá všetkému tomuto vyhnúť…

Hlavný poznatok: Ľudia kupujú potenciálnu energiu, nepremieňajú ju na pohybovú a nakoniec tento cyklus opakujú. Zas a znova.

Tou potenciálnou energiou môže byť diplom, ukončený kurz alebo čokoľvek iné. Potenciálna energia sama o sebe nespôsobí úspech.

Úspech a fyzikálne zákony majú rovnakú rovnicu: Jedine použitím potenciálnej energie vznikne pohybová. Jedine použitím vedomostí vznikne úspech.

Použitie emailu na pozvanie ľudí na web = úspešný web. Použite blogu na priťahovanie ľudí z vyhľadávačov = úspešný blog.

Rozdiel medzi tým, čo uspeje a tým, čo neuspeje, je v slove “použitie”. Pokiaľ sa používanie rovná nule, rovná sa nule aj všetko ostatné.

Všimnite si tiež, že sa v predchádzajúcich odsekoch stretávajú 2 technické riešenia, u ktorých ľudia trávia najviac času na internete – email (tam sa dostanete cez dobrý email marketing) a vyhľadávanie (kde sa zjavíte, keď máte dobrý blog). Spojeniu týchto dvoch riešení, do dokonalého marketingového nástroja, sa budem venovať o chvíľu…

Či sa teraz rozhodnete zainvestovať do svojho vzdelania a prihlásite sa do EmailAcademy, je len a len na vás – napríklad tento blog sa stal najpopulárnejším slovenským blogom vďaka efektívnemu používaniu email marketingu.

David 7 rokov svojho života venoval získavaniu informácií o email marketingu len a len preto, aby vďaka nemu potom spustil firmu, ktorá mu behom 12 mesiacov priniesla 2,3 milióna Kč. Teraz sa chce o tieto vedomosti podeliť s ostatnými.

Napriek tomu je tu ešte jedno ale: Ak chcete dnu, máte iba asi 24 hodín (v čase uverejnenia príspevku). Potom sa tento kurz uzavrie a David do neho nepustí žiadneho ďalšieho človeka. Nikto nezaručí, že sa kurz ešte niekedy otvorí.

Pred včerajším webinárom sa mi podarilo Davida ešte presvedčiť na 2 veci:

1.) aby pre čiateľov rozhladne otvoril prístup do EmailAcademy aspoň do mojich menín 🙂 Máte teda ešte asi 36 hodín na využitie tejto akcie.

2.) a -toto je oveľa zaujímavejšie- podarilo sa mi Davida presvedčiť, aby členstvo v EmailAcademy rozložil na splátky…

Pôvodne bolo teda potrebné zainvestovať do svojho vzdelania 5750 Kč. Dnes je to už len 2000 Kč po tri mesiace. (Vďaka záruke vrátenia peňazí nič neriskujete a môžte si kľudne aj o týždeň-dva v kľude zvážiť, či to stálo za to.)

Všetko, čo od vás teda žiadam je:

Nekupujte si online kurz EmailAcademy. Radšej kurz EmailAcademy použite.

Ak sa rozhodnete kurz použiť, osobne vám priložím dokonalý a jediný logický bonus k EmailAcademy: môj vlastný Kurz “Ako na blog?” v hodnote 2500 Kč. Tým efektívne zvýšim cenu bonusov na 8500 Kč. Vy už potom nebudete mať núdzu o to, odkiaľ brať nových ľudí… pretože si vás nájdu sami. (Spomeňte si, ako ste sa dostali na tento blog. Pravdepodobne sa vám zjavil na prvom mieste pri vyhľadávaní v Google…)

Pripravený? Poďme do toho:

Kliknite sem, aby ste si kúpili použili EmailAcademy

Po prijatí do kurzu (miesto je obmedzené) mi prepošlite potvrdzovací email a zaistím vám prístup k mômu kurzu o tom, ako na ten blog…

Teším sa na to, že začnete používať email marketing, ktorý je v kombinácii s blogom neporaziteľným online marketingovým nástrojom.

S pozdravom
Martin Mikláš
autor najpopulárnejšieho slovenského blogu súčasnosti

Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Nasledujúci príspevok na stránke: »

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pekné komentáre (7)

Martin, bravo, presne o tom som hovoril s mnohymi mojimi priatelmi – “Ľudia sa radšej UČIA, ako niečo urobiť, než aby to aj UROBILI. Radi čítajú knihy o úspechu, chodia na tréningy, ale len málo z toho, čo sa naučia, uvedú do praxe. Ľudia NEKONAJÚ.” Česť výnimkám.

Reaguj na tento komentár

@Jozef Krumpolec: No – a presne len s tými, čo konajú, chcem mať niečo spoločné 😉

Reaguj na tento komentár

Martin, veľmi pekne na zákonoch fyziky si pomenoval najväčší problém vzdelávania. Ja na toto používam matematické vyjadrenie takzvanú rovnicu výkonu

Výkon (úspech) = vedomosti x aktivita

Táto rovnica funguje na jednom zo základných zákonov matematiky. A to keď násobíme niečo nulou, tak výsledok je nulový.

Takže vedomosti môžu byť akékoľvek, ale ak aktivita je nulová, tak výkon alebo úspech bude vždy nulový. A platí to aj opačne.
Martin Mažár má blog, ktorý naposledy zverejnil: Recenzia: Blogy: Publikuj a prosperuj – blogování pro váš business

Reaguj na tento komentár

Nefunguje na niektorých ľudí bič typu: keď som za to dal tak veľa peňazí, tak by som to predsa už mohol začať používať?

U mňa je to podobne ako napísal Jozef – ľudia si síce radi prečítajú ako sa učiť rýchlejšie, ale reálne to nevyužije v praxi skoro nikto…

Neexistuje spôsob, ako sa skontaktovať len s tými, čo konajú??
🙂

Reaguj na tento komentár

Pravda je, že väčšina ľudí nezavádza do praxe aj keď školenie alebo tréning sa im páči a dáva im zmysel. Často krát potrebujú pomoc niekoho iného napr. šéfa, ktorý ho podporuje a kontroluje zavádzanie.
Martin Mažár má blog, ktorý naposledy zverejnil: Recenzia: Blogy: Publikuj a prosperuj – blogování pro váš business

Reaguj na tento komentár

Myslim si, ze hlavny problem je v tom, ze vacsina ludi nema rado zmeny.

Vsetky skolenia, treningy, knihy ako uspiet hovoria podla mna o tom istom, a to je: Ak chces byt uspesny (v hocicom), musis konat. Nebyt niekym, kto neochotne reaguje a prisposobuje sa zmenam, ked uz nie je ineho vychodiska, ale byt tym, kto zmeny vyvolava.

Reaguj na tento komentár

@Martin: Určite bude existovať spôsob, ako sa skontaktovať len so správnymi ľuďmi… Treba len hľadať 🙂

@Martin Mažár: To je dobrý námet na biznis: Zavolajte nám (na našu draho platenú linku) a my skontrolujeme, či ste spravili, čo ste mali 🙂

@Muro: Správne pripomenutie kľúčového poznatku: Byť tým, kto zmeny vyvoláva.

Reaguj na tento komentár

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »