Na svet sme prišli hlavou napred a zo sveta odchádzame nohami. To medzitým je vecou rovnováhy.
Paul Boese
Ako vo všetkom v živote, aj v marketingu sa treba držať určitých pravidiel. Jedným z nich je rovnováha.
Zoberte si také auto. Má motor, brzdy a riadenie. Možno viete o tom, že je možné zvýšiť výkon motora napríklad pomocou nejakého tuningu motora. Tým to však niekedy skončí. Ľudia zabúdajú na to, že vylepšený motor potrebuje aj vylepšené brzdy a ovládanie vozidla. Výsledkom takéhoto konania býva vážna nehoda.
Podnikatelia si musia uvedomiť, aká rovnováha je medzi ich marketingovými aktivitami. Inak môžu tiež uvidieť nehodu…
Pokračovať ďalej v príspevku Je váš marketing vyvážený? »
Každý sa snaží, aby kontextová reklama bola správnou reklamou, na správnom mieste a v správnom čase. Minule som spomenul výhody kontextovej reklamy a poukázal i na jednu nevýhodu – neviete, čo sa tam zjaví.
Ak máte šťastie, návštevník na reklamu klikne a vy zarobíte. Ako sa však chováte na internete vy? Pretože návštevník je na stránku prilákaný jej obsahom, nehľadá tam reklamy. Väčšinou aj vy idete na nejakú stránku, aby ste sa dozvedeli viac informácií o danej téme. Znamená to, že hneď chcete aj niečo kúpiť? Nie, pretože len zháňate nejaké informácie.
Pokračovať ďalej v príspevku Kontextová reklama – návod na stratenie zákazníka »
Marketing je úspešný, keď uspejete v nalákaní množstva záujemcov na vašu stránku v čase, keď sú títo ochotní zareagovať na vašu ponuku.
Povedané inak: je to správna reklama, na správnom mieste a v správnom čase.
Dnes je cieľ reklám priviesť zákazníkov na vašu stránku. Vaša stránka im potom musí predať produkt alebo službu, ktorú ponúkate a vy tak zarobíte.
Pokračovať ďalej v príspevku Kontextová reklama — správna reklama, na správnom mieste a v správnom čase »