
Veríme, že je skutočne dôležité prísť s hodnotami, ktorým sa môžete odovzdať. Odovzdaním myslím, že môžete najímať a prepúšťať ľudí na základe nich. Ak ste pripravení to robiť, potom ste na správnej ceste budovania firemnej kultúry, ktorá je v súlade so značkou, ktorú chcete vybudovať.
– Tony Hsieh [šej], generálny riaditeľ Zappos, od roku 1999 vlastní prvý eshop s topánkami, do 2009 prekonali obrat 1 miliardy USD a stali sa dcérskou spoločnosťou Amazonu
V skratke: Kľúčové hodnoty sú dôležitejšie ako ostatné, pretože každý vo firme vie, ako sa zachovať v novej situácii aj bez toho, aby na to existoval predpis.

Dlhšia verzia: Pred tým, než sa pozrieme na to, čo je od čoho a prečo dôležitejšie, ukážme si usporiadanie jednotlivých častí. Základy tvoria najdôležitejšie veci. Čím ideme vyššie, tým viac sú tie veci viditeľné pre verejnosť.
Začnime odhora.
Vízia
Pokračovať ďalej v príspevku Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele? »

Nenarodili ste sa s obmedzeným množstvom odolnosti. Je to sval, ktorý môžete trénovať a potom ho použiť, keď je treba.
– Sheryl Sandberg, Prevádzková riaditeľka Facebooku
Nepotizmus (z lat. nepos = synovec) označuje systém obsadzovania funkcií, v ktorom sú preferovaní príbuzní (prípadne priatelia či iné spriaznené osoby) oproti ostatným.
Pri nezainteresovanom pohľade zvonka si možno poviete: Čo môže byť zlé na tom, keď dám prácu niekomu z rodiny? Pokračovať ďalej v príspevku Nepotizmus – zo 60 % zlý nástroj pri obsadzovaní kľúčových pozícií vo firme »

V skratke: Pretože zarobíte viac 🙂
Ak sa nepostaráte o vášho zákazníka, postará sa konkurencia.
– Bob Hooey
Dlhšia verzia:
- Značne zvýšite dlhodobú hodnotu zákazníka
- Zvýšite priemernú výšku objednávky
- Zdvihnete si obrat
- Zdvihnete si zisk
- Získate viac platiacich zákazníkov
- Vytvoríte si lepšie vzťahy so zákazníkmi
- Zákazníci sa stanú lojálnejší
- Jedná sa o zaužívanú a rozšírenú metódu
- Máte šancu urobiť zákazníka šťastnejším a spokojnejším
- Máte šancu získať povesť kvalitného obchodníka
Začnime zlým postupom, ktorý robí väčšina firiem: Príde záujemca do predajne alebo eshopu. Pozrie sa na určitý výrobok. Rozhodne sa nenakúpiť… a odíde.
V tomto prípade je na mieste down-sell (opis, podstatné meno) alebo down-selling (činnosť, sloveso). Ako sa zmení situácia, keď techniku použijete v predchádzajúcom prípade? A čo to vôbec znamená? Pokračovať ďalej v príspevku Prečo používať up-sell, down-sell a cross-sell? »

Kto túži po tom, aby jeho podnikanie o rok-dva skončilo? Tak presne pre neho toto video NIE JE, pretože sa tu dozviete, ako vybudovať kvalitné podnikanie, ktoré vám bude robiť radosť dlhú dobu.
Pozrite si ho tu alebo prejdite na YouTube cez odkaz pod videom.
Toto video na YouTube: 10 kľúčových faktorov kvalitného podnikania
Ďalších 5 faktorov a zhrnutie prvých 10 v PDF na stiahnutie »
Pokračovať ďalej v príspevku VIDEO: 10 kľúčových faktorov kvalitného podnikania »


Keď sa pripravujete na štart do vesmíru, sedíte na chystanej veľkej explózii.
Sally Ride (prvá Americká žena vo vesmíre)
Každý z nás to pozná. Keď Apple uvedie nový iPhone, tak po víkende hlási 10 miliónov predaných kusov.
Keď sa otvorí nová reštaurácia, o ktorej sa pošepkávalo posledný mesiac, tak je prvý deň preplnená a obsluha nestíha.
Keď sa na internete zjavia 4 videá a potom sa začne predaj kurzu, hlásia tvorcovia rekordné zisky.
Každý z nás pozná product launch z praxe. Iba si neuvedomujeme, že sme jeho súčasťou. Product launch opisuje uvedenie produktu na trh. Je to moment, od ktorého zákazník získava prístup k predávanej veci.
Pokračovať ďalej v príspevku Čo je product launch? Alebo: Ako zvýšiť svoje tržby 10 násobne »


Preťaženie informáciami je príznak našej túžby NEsústrediť sa na to, čo je dôležité. Je to voľba.
Brian Solis
Dnes som dostal prvý email zo série, do ktorej som sa prihlásil. Vlastne hneď prvý email z dvoch sérií.
Čo ma na tom zarazilo? Uplynuli 4 dni!
Neberte ma zle, ale viete za ako dlho na vás záujemca po návšteve vašej stránky zabudne? Moje testy ukázali, že do 7 dní vôbec nevie, že u vás bol.
Pokračovať ďalej v príspevku Predpoveď: Čo sa stane s našimi preplnenými emailovými schránkami? »