Čítate: Kráčajte 3 metre nad zemou!

4

Nezlyhal som [ani raz], práve som objavil 10 000 spôsobov, ktoré nefungujú.
Thomas Alva Edison

Dali ste si novoročné predsavzatie zviditeľniť sa na internete? Založiť si stránku? Alebo to bolo začať blogovať? V tom prípade vás odteraz poprosím o nasledovné:

Chodiť 3 cm nad zemou!

Zapamätajte si: O čokoľvek sa pokúsite, vždy sa vyskytne pocit, že to budete chcieť vzdať. S blogmi to býva tak, že budete mať pocit, že nemáte dostatok informácií. Potom to bude nedostatok financií na hosting a doménu. Potom sa vám nebude páčiť váš dizajn. A nakoniec tu budú negatívne komentáre od prvých čitateľov. Až keď sa prenesiete nad tým všetkým, budete mať konečne šancu začať tvoriť.

Chodiť 3 metre nad zemou

Človek rozmýšľajúci ako zamestnanec hľadá rebrík, po ktorom môže šplhať nahor. Možno hľadáte blog, ktorý vám zaplatí za vaše príspevky. Možno hľadáte lacný hosting. Možno hľadáte iné skratky…

Človek rozmýšľajúci ako podnikateľ má jednu výhodu: Seba môže umiestniť kdekoľvek. Na vizitku si hneď pri založení firmy môže napísať Marketingový riaditeľ, Senior manažer alebo dokonca Riaditeľ spoločnosti.

Podnikateľ vytvára tie rebríky, po ktorých ostatní šplhajú hore. Zamestnanci sa samozrejme môžu tiež po niekoľkých rokoch povyšovania dostať na takú funkciu. Podnikateľ tam môže byť od prvého dňa.

Prestaňte teda “chodiť okolo horúcej kaše”. Stiahnite si môj návod ”Ako si urobím vlastný blog?”, zvoľte si najrýchlejšiu cestu k založeniu web stránky, pripravte si pár nápadov a spustite to! Získate vlastný blog, ktorý bude môcť v budúcnosti zamestnať iných.

Do základov získate vynikajúci systém a odporučím vám i kvalitný hosting. Kvalitný neznamená drahý. Kvalitný neznamená lacný. Kvalita je úplne iné merítko. Pre začínajúceho blogera s potenciálom rásť získate to najlepšie. Pripravte sa na to, že to bude v zmysle ťažko na cvičisku, ľahko na bojisku.

Rozhodnite sa pevne

Dali ste si teda novoročné predsavzatie začať blogovať? Ak nie, doplňte si ho tam a definitívne sa rozhodnite!

Buď za takýmto cieľom ideme alebo nie. Ak nie, strácate tu čas! Choďte robiť niečo prospešné!

Či si myslíte, že to dokážete alebo si myslíte, že to nedokážete, máte pravdu.
Henry Ford

Ste teda rozhodnutí za týmto cieľom ísť? Odovzdajte sa mu naplno! Ak sa niečomu odovzdáte “na polovicu”, bude i výsledok “na polovicu”. Nedá sa otehotnieť len na polovicu alebo skúšobne!

Ak náhodou zlyháte, budete vedieť, že to nebolo z nedostatku odhodlania.

Riešte problémy

Prečo existuje tento blog? Nikto na Slovensku sa dnes aktívne nevenuje budúcim  blogerom. Nikto iný im nedá aktuálny návod na založenie blogu a nikto iný nedokáže chytiť človeka s chuťou blogovať a doviesť ho k jeho vlastnému blogu.

Odozva na moje riešenie “problému” bola až nečakane pozitívna. Vo všetkých smeroch. Preto si nájdite spôsob, ako oslovíte ľudí a aký problém im chcete pomôcť riešiť.

Problémy sú totiž to najlepšie, čo človeka môže stretnúť. Na vysvetlenie použijem nasledujúcu rovnicu

  • žiaden problém = žiadne riešenie
  • žiadne riešenie = žiaden predaj*
  • žiaden predaj = žiaden zisk*

podčiarknuté a zhrnuté

  • žiaden problém = žiaden zisk

* Predaj môžete chápať i ako predaj vašich myšlienok ďalej a zisk potom ako zisk duševného uspokojenia.

Hľadajte problémy ľudí a riešte ich!

Ako byť úspešný?

Veľa teórií o úspechu sa zakladá na nejasných pravidlách. Ako dosiahnuť úspech v podnikaní odhalilo už veľa ľudí. Pri tejto téme mám osobne na mysli Edisona: Nehľadal spôsob, ako sa vyhnúť omylom. Jednoducho išiel vpred. Stovky pokusov a omylov, kým prišiel vytúžený výsledok a “vymyslel” žiarovku. Ďalšie tisíce pokusov kým “vymyslel” baterky.

Vydržali by ste to? 1000x založiť firmu a všetky by skrachovali!?

Moje heslo teda znie

Zlyhajte rýchlo! Zlyhajte často!

Nehľadajte spôsob, ako sa vyhnúť zlyhaniu.

Dobrá správa

Zamyslite sa nad tým, čo vás drží tam, kde ste dnes. Kto nemá web stránku, akoby ani nebol. Stavím sa, že máte skúsenosti, vedomosti alebo čas, s ktorým môžete niekomu pomôcť. Nebojte sa “ísť s vlastnou kožou na trh”. Faktom je, že väčšina ľudí si nechá poradiť.

Možno ste práve vy sami riešili nedávno nejaký problém a vyžadovalo to, aby ste si naštudovali kopu vecí. Ideálne je, keď na danú tému zatiaľ neexistuje blog. Tu sa dostanete do situácie vzdelávania sa vzdelávaním iných. Rozšírite si vlastné vedomosti a zároveň pomôžete niekomu inému vyriešiť jeho problém.

Nebojte sa zdieľať so svetom!

Dobrí ľudia to ocenia! Názory šialencov, neslušných a nevychovaných nás však vôbec nezaujímajú…

(Obrázok od AHMED)

Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Nasledujúci príspevok na stránke: »

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pekné komentáre (4)

Pekný článok! 😉

Reaguj na tento komentár

Pekný článok 🙂

Reaguj na tento komentár

Martine jsem na vás pěkně naštvanej. Objevil jsem váš web asi před týdnem a od té doby nedělám nic jiného, než že stále čtu co všechno tu máte. Dobrá zpráva je, že je to zatím to nejlepší, co jsem našel na netu. Špatná zpráva je, že je toho hodně. Výsledek – alespoň nebudu číst blbosti kolem a mám se co učit. Díky

Reaguj na tento komentár

@Jiří Bachmann:
Ahoj Jiří,
určitě v tom nejsi sám, jedeme v tom spolu a poslední týden v tom jede i moje přítelkyně Verunka. Také jsem do procesu vzdělávání na internetu a vytváření www stránek, blogování přivedl i 14ti leté děti. Tohle není nic náročného, vzpomeň si kolik hodin jsi jen tak promarnil brouzdáním na internetu a kolik ti toho uteklo v minulých letech. Kdyby jsem já měl tyto informace dřív, byl bych mnohem dál a už bych pomáhal a vydělával. Nevzdávej to a vydrž. Martin je skvělý a to co dělá, je velká služba nám všem. Pojďme si vzájemně pomáhat a určitě vše zvládneme. Věřím, že se nám to podaří všechno zvládnout, pokud nás na to bude víc, sami nic nezmůžeme, je potřeba si vzájemně pomáhat a hledat partnery, proto spojme síly. Napiš něco o sobě, jaké máš zájmy a co tě baví. Posílám Můj email: profesor.stesti@gmail.com Těším se na tvou odpověď Martin. 😉

Reaguj na tento komentár

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »