Veľa ľudí si myslí, že najdôležitejšia otázka úspechu, ktorú musia vyriešiť, znie takto:
Čo chcete?
Zamyslite sa nad ňou a zodpovedzte si ju pre seba hneď teraz: Čo chcete?
Nemyslím si, že táto otázka je veľmi dôležitá. Má svoje miesto, ale nie je najdôležitejšia, pretože v dnešnej spoločnosti vidíme veľa možností a veľa ciest. Môžeme sa slobodne rozhodnúť, čo si zvoliť. Myslím si, že každý si dnes vie ujasniť, akou cestou sa chce vydať.
Najdôležitejšia otázka úspechu znie podľa mňa takto: Pokračovať ďalej v príspevku Najdôležitejšia otázka vášho života »
Šanca zarobiť prvých sto tisíc, príležitosť osloviť sympatického človeka, možnosť nadviazať nový obchodný vzťah…
Toto sú príležitosti, ktoré vidím premrhané dnes a denne.
Ako takéto mrhanie prebieha?
Pokračovať ďalej v príspevku Príležitosť… stratená! »

Minulý týždeň tu na blogu komentoval Turek a naznačil, že na internete je veľmi veľa blogov, ktoré “tlejú”. Prečo je to tak? Myslím si, že veľa “zabudnutých” blogov vzniká práve vďaka tomu, že je veľmi jednoduché začať blogovať.
Blogovanie samo o sebe je veľmi jednoduché a zvládne ho i mamička na materskej “dovolenke”. Takže to je prvý dôvod, ktorý hovorí o ľahkosti tejto činnosti.
Druhý a hlavný dôvod je, že začať môže každý a ihneď. Ako to myslím?
Pokračovať ďalej v príspevku Prečo je také jednoduché začať blogovať? »
(Hosťovský príspevok)
Volám sa Lenka, som mama dvoch detí a žijem v USA.
Ako som začala blogovať a prečo?
Inšpirovali ma k tomu moje kamarátky. Jedna je fotografka amatérka, z ktorej sa pri fotení svojej dcéry stala profesionálka. Ďalšia je úspešná majiteľka blogu o tehotenstve a správnej výžive. Takže som premýšľala, čo môžem robiť popri deťoch ja.
Pokračovať ďalej v príspevku Óda na blogovanie od Slovakmamy »

Ktokoľvek môže mať auto namaľované v akejkoľvek farbe chce, pokiaľ je to čierna.
Poznamenal Henry Ford o svojom Modele T
Na blogu uverejňujem články a svoje rokmi získané skúsenosti. Tie môže potom každý použiť a založiť si napríklad ďalší blog o blogovaní. Tak si vlastne „vyrobím“ konkurenciu a tá to môže „použiť proti mne“.
Konkurencia nám naháňa husiu kožu. Vždy dúfame, že sme tí jediní, koho napadla tá geniálna vec a že práve to nás robí jedinečnými.
Niekedy to je pravda a treba si uvedomiť, prečo naša konkurencia číta náš blog.
Pokračovať ďalej v príspevku Prečo milovať konkurenciu? »

Nezlyhal som [ani raz], práve som objavil 10 000 spôsobov, ktoré nefungujú.
Thomas Alva Edison
Dali ste si novoročné predsavzatie zviditeľniť sa na internete? Založiť si stránku? Alebo to bolo začať blogovať? V tom prípade vás odteraz poprosím o nasledovné:
Chodiť 3 cm nad zemou!
Zapamätajte si: O čokoľvek sa pokúsite, vždy sa vyskytne pocit, že to budete chcieť vzdať. S blogmi to býva tak, že budete mať pocit, že nemáte dostatok informácií. Potom to bude nedostatok financií na hosting a doménu. Potom sa vám nebude páčiť váš dizajn. A nakoniec tu budú negatívne komentáre od prvých čitateľov. Až keď sa prenesiete nad tým všetkým, budete mať konečne šancu začať tvoriť.
Pokračovať ďalej v príspevku Kráčajte 3 metre nad zemou! »