Čítate: Príležitosť… stratená!
Šanca zarobiť prvých sto tisíc, príležitosť osloviť sympatického človeka, možnosť nadviazať nový obchodný vzťah…
Toto sú príležitosti, ktoré vidím premrhané dnes a denne.
Ako takéto mrhanie prebieha?
Napríklad: Podnikáte. Zvoní vám telefón. Na druhej strane sa ozýva niekto, kto vám chce ponúknuť reklamu. Vynechajme teraz teóriu o tom, že možno volá v nevhodnú hodinu, zle mu rozumieť alebo práve šoférujete.
Predstavte si ideálny telefonát. Sedíte v kancelárii za stolom. Rozmýšľate, čo urobiť ako ďalšie. Vtom zvoní telefón a sympatický hlas sa vás pýta, či používate reklamu v miestnych novinách, rádiu alebo televízii. Poviete pravdu – že nie. Človek sa vás spýta, či sa môže s vami stretnúť. Teraz poviete opäť – že nie.
Chyba! Práve ste možno stratili možnosť zarobiť. Ako sa o vás môže niekto dozvedieť, keď o sebe nedáte vedieť?
Zabudnite na chýry o drahej reklame a vyčleňte si čas na takéto stretnutie s niekým z reklamnej brandže aspoň raz ročne.
Okrem toho, že sa dozviete novinky, možno zistíte, že reklama, ktorú ste na začiatku podnikania považovali za nedostupnú, je dnes zvládnuteľná ľavou zadnou.
A keď vám v závere táto reklama prinesie len sto tisíc naviac, tak prečo nie?
Takáto (zarábajúca) reklama zadarmo
V komentároch sa ozval niekto s negatívnym postojom k hodnoteniu stránok v projekte Booster.
Väčšinou takéto komentáre neschvaľujem a riešim vec s autorom cez e-mail. Tentokrát som však spravil výnimku. Uverejnil som komentár a k nemu moju reakciu. Tá autora “vyburcovala” k odpovedi. Zapojil sa síce do projektu, ale veľmi sa mu nechcelo.
Výsledok? Trojmesačné hodnotenie sa mu v priebehu víkendu zlepšilo o 48 486.
Reklama zadarmo mu priniesla nových návštevníkov na stránku. Pokiaľ má na nej aj e-shop, z návštevníka sa stane zákazník a ak bude spokojný, tak z neho budete zarábať nastálo…
Príležitosť osloviť sympatického človeka
Ste na stretnutí podnikateľov, na stanici alebo rodinnej oslave. Možno aj viete, že je tam niekto zaujímavý a možno by ste len radi niekoho spoznali.
Choďte do toho! Nemáte čo stratiť. Prinajhoršom získate kontakt na človeka, ktorý vám pomôže v kariére alebo sa stane vašim životným partnerom…
Takto by sa dalo pokračovať s možnosťou nadviazať nový obchodný vzťah, s možnosťou získania známostí v oblasti, o ktorú sa dlho zaujímate alebo inde.
Na blogu ďalšieho zúčastneného – Akopredavat.sk od Martina Mišíka – v článku Kríza ako odrazový mostík v predaji? čítam, že
…úspech nie je vecou šťastia ani okolností, ale VOĽBY. A tá je na každom z nás.
Máte stránku? Chcete na ňu pritiahnuť ľudí? Zapojte sa do projektu Booster! Je to vaša voľba.
(Obrázok od Abdulhai)
Ostatným sa páčilo tiež:
« Predchádzajúci príspevok na stránke: Projekt Booster – aktualizácia po 2 týždňoch
Nasledujúci príspevok na stránke: Na čo „kašlať“ pri blogovaní? »
Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.