VIDEO: Čo je profesionálne a čo je biznis blogovanie?

9

Pokračovať ďalej v príspevku VIDEO: Čo je profesionálne a čo je biznis blogovanie? »

Ako použiť všetkých 5 zmyslov pri hľadaní námetov

Umelecké dielo je svet sám o sebe. Odráža zmysly a emócie umelcovho sveta.
Hans Hofmann

Pred pár dňami som dostal e-mail, kde bola okrem iného i táto veta:

Poviem úprimne, z môjho pohľadu sa Rozhľadňa teraz až príliš zameriava na komerčné využitie blogovania.

Môj uplynulý týždeň sa tiež niesol v znamení konzultácií a preto som rozmýšľal, čo by najviac pomohlo týmto ľuďom zarobiť ešte viac. Do tohto článku som tiež chcel uviesť nejaké marketingové tipy o tom, ako získať viac záujemcov o vaše stránky, ako im povedať, že práve tie vaše produkty sú naj a ako zarobiť čo najviac.

Urobím tak, ale veľmi nepriamo. Dnes vám totiž prezradím, odkiaľ beriem inšpiráciu na písanie článkov a ako pri tom používam všetky zmysly.
Pokračovať ďalej v príspevku Ako použiť všetkých 5 zmyslov pri hľadaní námetov »

Človek v sieti

(Hosťovský príspevok)

Internet mení svet. Či chceme alebo nie, nové informačné technológie ovplyvňujú život jednotlivcov i celej spoločnosti. Má to svoje klady i zápory, výhody i nevýhody. Nechcem ich teraz vymenúvať, nechcem ani priveľmi zovšeobecňovať, zameriam sa iba na jednu oblasť internetových aktivít – na blogovanie, čiže tvorbu osobných internetových stránok.

Pokračovať ďalej v príspevku Človek v sieti »

Booster 2011 – projekt na zvýšenie návštevnosti a zoznam zúčastnených

9

Booster 2010 sa tešil úspechom na všetkých frontoch. Zúčastnené stránky zaznamenali rast návštevnosti, povedomia a verím, že aj spokojnosti.

Rovnakého ducha predpovedám aj Boosteru 2011. Už minulý týždeň som naznačil, ako bude projekt prebiehať “po novom”.

Ako sa zapojiť?

Napíšete hosťovský príspevok pre túto stránku. Ten bude mať aspoň 350 slov. Bude potom zaradený medzi bežné príspevky na stránke.

Na výber máte z týchto kategórií: Začiatky blogovania, Marketing, DizajnMotivácia a Sociálne siete. Ak sa vás niekto pýta otázky ohľadne blogovania a nemáte ich kde zodpovedať, je tu kategória Otázky čitateľov. Keď ste náhodný čitateľ, tak mi otázku môžete poslať. Tu sú kontakty.

Po zverejnení príspevku sa vaša stránka pridá do zoznamu nižšie. Zapíše sa aktuálne hodnotenie v deň zverejnenia príspevku. O 3 mesiace na to tu bude zverejnené nové hodnotenie.

Je to teda celkom jednoduché. Booster 2011 som oficiálne spustil už minulý týždeň. Hneď mi došiel hosťovský príspevok:

Účastníci

Interview s video blogerom Martinom Prodajom

5

Dnešný článok si môžete jedine… vypočuť 🙂 Môj hosť sa volá Martin Prodaj. Martin je knižný autor, profesionálny kouč a v neposlednom rade aj video bloger.Pre jeho videá odporúčam jeho YouTube kanál – martoprody.

Prehrať/stiahnuť interview - Martin Prodaj

Odkazy a obsah interview:

Pokračovať ďalej v príspevku Interview s video blogerom Martinom Prodajom »

Jak napsat stránku „O nás“

Najlepší spôsob, ako oceniť svoju prácu? Predstavte sa bez nej.
Oscar Wilde

(Ghostwriting)

Založili jste si blog, třeba o golfu, protože vás baví. Podařilo se vám napsat pár prvních článků a blog se vám hezky rozjíždí. Zatím vše jede podle vámi stanoveného cíle a váš blog nabírá další a další čtenáře, kteří komentují a občas vám někdo i napíše svůj vlastní článek.

Sledováním statistik také zjišťujete, že na váš web vám chodí čím dál tím více „nováčků“, co vás nečtou od prvního článku. A vy cítíte potřebu jim nějak vysvětlit, kam se to dostali, kdo to píše… Prostě potřebujete mít stránku O nás (nebo “O mně”). A zatímco o golfových holích a chystaných turnajích víte první poslední, tohle je pro vás oříšek. Jak na to?

Pokračovať ďalej v príspevku Jak napsat stránku „O nás“ »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »