Stretávať sa spolu je začiatok. Ostávať spolu je pokrok. Pracovať spolu je úspech.
Henry Ford
Niekedy nemusím na svoj blog napísať ani jeden príspevok. Po dobu troch týždňov. Napriek tomu ostáva zachovaná pravidelnosť. Ako to môžte dosiahnuť aj vy? Odpoveďou sú hosťovské príspevky.
Pokračovať ďalej v príspevku Ako si ušetriť prácu a spriateliť sa s ďalšími blogermi? »
Blog – to nie je pre mňa. Veď ja neviem písať!
Neopodstatnená výhovorka
- Stále zvažujete blogovanie?
- Vyskúšali ste si písať blog a neboli spokojní?
- Alebo hľadáte nové možnosti?
Práve pre vás je určený dnešný prehľad rôznych spôsobov, médií a typov blogov.
Pokračovať ďalej v príspevku Arzenál blogera: Podcast, vlog a linklog »
(Hosťovský príspevok)
Nie som blogger, teda aspoň sa tak neoznačujem. Nezačal som písať pre slávu ani popularitu. Nepíšem veľa a nepíšem často. Píšem však kvalitne, aspoň sa o to snažím. Píšem články v nádeji, že budú pre niekoho užitočné. Píšem prevažne odborné články, určené pre relatívne úzku cieľovú skupinu.
Pokračovať ďalej v príspevku Nie som blogger… »
(Hosťovský príspevok)
V dnešnej dobe už nie je nejakým veľkým problémom nahnať si na stránku masy návštevníkov – existuje na to niekoľko desiatok ba až stovák spôsobov. Ovela ťažšie je však pretaviť ich na ľudí pravidelne navštevujúcich želanú webstránku. Čo je to komunita, na čo je prospešná a ako si ju vybudovať – o tom všetko sa dočítate v tomto článku.
Pokračovať ďalej v príspevku Komunita – základ úspešného blogu »
Dnes úplne postačí, keď sa pohodlne usadíte a stlačíte tlačidlo na prehranie videa nižšie.
(Ak tento článok čítate cez RSS, prejdite prosím priamo na jeho verziu na stránke rozhladna.sk)
Prepis:
Pokračovať ďalej v príspevku VIDEO: Čo je na blogoch také zaujímavé? »
Pravdepodobnosť zasiahnuť cieľ dramaticky rastie ak naň mierite.
Mal Pancoast
V minulom diele o predávaní “každému” som naznačil, že mať takýto rozptyl nie je správne. Poďme sa teda vydať správnou cestou, na ktorej natrafíme i na to, ako zistiť, čo si myslí o mojom produkte niekto iný.
Zamerajme sa napríklad na nejaký obchodný reťazec: Jeho zákazník je presne definovaný. Vytvorím príklad:
Ľudia v marketingu reťazca X sa rozhodli, že ich cieľovou skupinou je: “nezamestnaný stredoškolský profesor, ktorý býva v paneláku”. Dali mu dokonca aj meno. Pre tento príspevok si ho pomenujme Adam. Povedali si jeho presnú adresu, vek, aké auto riadi, vymysleli jeho kariéru, ako sa oblieka a vyplnili čo najviac detailov. Následne dali jeho profil všetkým dôležitým ľuďom vo firme.
Pokračovať ďalej v príspevku Ako písať a predávať lepšie — alebo ako sa dostať do mysle zákazníka »