Čítate: Najdôležitejšia otázka vášho života

7

Veľa ľudí si myslí, že najdôležitejšia otázka úspechu, ktorú musia vyriešiť, znie takto:

Čo chcete?

Zamyslite sa nad ňou a zodpovedzte si ju pre seba hneď teraz: Čo chcete?

Nemyslím si, že táto otázka je veľmi dôležitá. Má svoje miesto, ale nie je najdôležitejšia, pretože v dnešnej spoločnosti vidíme veľa možností a veľa ciest. Môžeme sa slobodne rozhodnúť, čo si zvoliť. Myslím si, že každý si dnes vie ujasniť, akou cestou sa chce vydať.

Najdôležitejšia otázka úspechu znie podľa mňa takto:

Čo chcete robiť?

Teraz si zodpovedzte sami pre seba túto otázku: Čo chcete robiť?

Zaujímavé je, že je tu často obrovský nesúlad medzi týmito dvoma otázkami. Ochota a chcenie nie je o tom urobiť niečo, čo je zadarmo alebo čo je ľahké. Nie je to o tom robiť veci, ktoré sú nám pohodlné.

Chcenie je o tom, čo urobíte, keď máte na výber. Čo urobíte, keď máte strach? Čo urobíte, keď ste sklamaný? Čo urobíte s tým, čo vás hnevá? Čo urobíte ak si nie ste istý? Ak máte pochybnosti? Čo s tým chcete robiť? Podľa tohto sa meria naša ochota, naše chcenie niečo dosiahnuť.

Je veľmi ľahké sedieť so založenými rukami a meditovať o tom, čo chcete. To však nestačí. Čo chcete skutočne robiť? Nie len dnes alebo v tento moment. Ale čo chcete robiť stále dokola?

„Život“ vám totiž nedá to, po čom túžite len tak. Bolo by pekné, keby ste mohli lusknúť prstami a dostať po čom túžite. To by však nebol život…

Čo chcete robiť?

Hneď teraz môžte urobiť prvú vec: Založte si blog. Zadajte váš e-mail v pravom stĺpci a pošlem vám návod na blog… a samozrejme aj niečo naviac

Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Nasledujúci príspevok na stránke: »

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pekné komentáre (7)

Veľmi trefný článok. V dnešnej dobe sa stretávame s mnohými ľuďmi okolo seba, ktorí majú svoje ciele a predstavy o živote, ale nemienia s nimi nič robiť a svoje sny len snívajú. A potom je tu tá druhá, oveľa menšia skupinka ľudí, ktorí naozaj niečo urobia, sú úspešní a plnia si svoje sny. Myslím, že je veľmi dôležité, aby si každý, kto si tento článok prečítal, uvedomil, že môže dosiahnuť čokoľvek po čom túži, keď je ochotný na tom tvrdo pracovať a urobiť pre svoj cieľ všetko, čo je v jeho silách.

Reaguj na tento komentár

@Michaela: Ohľadne robenia je tiež pravda, že pokiaľ človek bude robiť to, čo je v jeho silách dostatočne dlho, tak sa stane známy ako ten, čo robí …[jeho odbornosť]. Potom každý, kto bude niečo také potrebovať, tak si ako prvé spomenie na toho človeka, čo to už robí dlho…

Reaguj na tento komentár

Otazka je dobre polozena za predpokladu, ze praca nie je prostriedok, ale ciel zivota.

Reaguj na tento komentár

@spyros: Skôr o tom rozmýšľaj ako o triedení priorít…

Reaguj na tento komentár

Chtít mohu cokoliv, třeba Pražský či Bratislavský hrad. Otázka je, zda ho dostanu 🙂 . Chtít něco dělat – jedno slůvko – a všechno je jinak – zde je to o mě, o tom že musím konat – a náhle se objevuje spousta myšlenkových zdůvodňování a jiných “okecávání”, že to jde udělat jinak a jiné překážky naší mysli, našich vzorců chování a zvyků a jen ti cílevědomí vítězí. Musím dělat vše pro to, co chci dosáhnout, i proti svým omezujícím vzorcům v mysli.
Souhlasím s tebou, Martine, že nejdůležitější otázka je CO CHCI DĚLAT. Pohodu všem. Honza

Reaguj na tento komentár

@Honza: Presne tak. Pozná niekto meno David Copperfield (iluzionista)? Pravdepodobne všetci… Čo robil? V dobe, keď sa chcel stať populárny robil 500 predstavení ročne… niekoľko DENNE!

Koľko stretnutí s klientami robíte vy?
Koľko predajných telefonátov robíte denne?
Koľkým ľuďom denne pomôžete?

Reaguj na tento komentár

Každý veľký čin sa začína slovkom “zajtra”. Ľudia majú kopu chcení, ale málo rozhodnosti vstať a ísť to urobiť. To je dobre. Je to potom oveľa ľahšie pre nás, ktorí o tom len nerozprávame 😉
Chalan má blog, ktorý naposledy zverejnil: Posielate zoznam svojich klientov každému?

Reaguj na tento komentár

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »