Hodí sa viac tém na jeden blog?

4

Z e-mailu dnes vyberám:

Chcel by som rozbehnúť blog kde by som písal o osobnom, duchovnom rozvoji, biznise, motivácii… Myslíš, že sa to hodí všetko na jeden blog?
Patrik Remeň

V krátkosti: Nie, pretože návštevník zaujímajúci sa len o jednu tému, nebude dostávať dostatočne pravidelne informácie o tom, čo ho zaujíma. Nebude vedieť, čo tam dnes čakať a keď tam párkrát nájde niečo iné ako by čakal (napríklad biznis namiesto duchovna alebo opačne), tak si radšej nájde špecializovaný blog…

Dlhšia odpoveď: Pozrime sa na klady a zápory oboch stratégií a pre koho sa ktorá hodí.
Pokračovať ďalej v príspevku Hodí sa viac tém na jeden blog? »

Afiliačné reklamy a uverejňovanie tvárí čitateľov

2

V posledných týždňoch sa u mňa zišlo viacero otázok od čitateľov. Dnešné otázky sú od čitateľky Tiny.

Po prečítaní Vašej stránky by som sa Vás chcela opýtať, ako je to s afiliátnymi reklamami. Je potrebná nejaká prvotná dohoda s danou spoločnosťou alebo stačí uverejniť link danej firmy na mojom blogu a automaticky sa začne spolupráca. Alebo to iniciujú až firmy na základe návštevnosti blogu?

Pokračovať ďalej v príspevku Afiliačné reklamy a uverejňovanie tvárí čitateľov »

Dane, DPH a Google AdSense

18

Prišiel mi e-mail:

Mám svoju stránku, na ktorej mám reklamu, konkrétne Google AdSense. Zarobí približne 40 EUR mesačne, ale AdSense mám na kamarátove meno, lebo mne už pred rokmi zrušil Google účet. Kamarát mi posiela výplatu z jeho účtu na môj. Obidvaja sme už zamestnaní, tak sa chcem spýtať či treba tento príjem niekde uvádzať alebo zdaňovať.

Pokračovať ďalej v príspevku Dane, DPH a Google AdSense »

Cez WordPress sa nesmie robiť reklama?

1

Ževraj cez WordPress sa nesmie robiť reklama. Neviete poradiť ako to vlastne je? Pretože na internete narážam na ľudí baviacich sa o reklame cez WordPress a moduloch atď.

Túto otázku mi poslala jedna čitateľka rozmýšľajúca o založení blogu. Ako to teda je?

V podstate sú pravdivé obidve odpovede – áno aj nie. Existuje totiž služba WordPress.com, ktorá bežným používateľom neumožňuje robiť si na blogoch reklamu. Systém WordPress.org je voľne stiahnuteľný pre ostatné blogy, o ktoré sa však stará každý sám a môže si tak napríklad robiť reklamu cez svoj blog. Poďme sa teda pozrieť na rozdiely týchto dvoch riešení, ktoré sa ľuďom často pletú.
Pokračovať ďalej v príspevku Cez WordPress sa nesmie robiť reklama? »

Vyhodnotenie veľkého dotazníka blogovania

Všimli ste si, že slová ako blog, bloger, blogosféra a podobne sa dostávajú čím ďalej tým viac do popredia? Je to najmä tým, že práve na myšlienke blogovania a mikroBLOGovania stavajú moderné služby ako napríklad Facebook.

Práve preto som sa rozhodol urobiť výskum, kto používa klasické blogy, koľko má rokov, koľko z nich zarába a tak ďalej.

Nejaký čas mi trvalo spracovať výsledky, pretože automatizované spamovacie stroje sa vynašli a hlasovali tiež. 🙁 Prišiel som na to tak, že na otvorené otázky odpovedali nezmyselnými odkazmi. Tieto hlasy som úplne vymazal. Rovnako som nezapočítaval ani hlasy, ktoré vyzerali celkom nezmyselne… vysvetlím, keď sa k nim dostaneme. 🙂

Pokračovať ďalej v príspevku Vyhodnotenie veľkého dotazníka blogovania »

Veľký dotazník blogovania

Aktualizácia z 12.3.2010: Hlasovanie je ukončené. Prebieha spracovanie výsledkov.

Aktualizácia 1: Dotazník bude po 11.3.2010 nedostupný, neváhajte ho preto vyplniť ihneď.

Dnes tu mám tretí príspevok do kategórie s otázkami. Rád by som totiž zistil, ako môžem byť pre vás – mojich vzácnych čitateľov – čo najužitočnejší. Dotazník môžete vyplniť anonymne alebo po odoslaní zadať i spätný kontakt na seba. Vaše detaily nebudú s nikým zdieľané.

Po vyplnení a odoslaní dotazníka môžete zanechať i komentár, pretože najmä po odpovedi “iné” budem rád vedieť, ako to s vami je. 🙂 Ak sa zjavia zaujímavé odpovede, určite ich do dotazníka doplním…

Pokračovať ďalej v príspevku Veľký dotazník blogovania »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »