Radikálne metódy na zničenie pisateľského bloku

7

Stáva sa vám to tiež? Sedíte pred počítačom (alebo nad papierom) a snažíte sa vytvoriť nový príspevok na blog. Možno už máte niečo premyslené, možno máte len chuť niečo zo seba vydať. Možno je práve voľný deň a nič vás netlačí písať rýchlo. Na jednej strane máte teplý čaj, na druhej nejaký zákusok. Čo viac si priať?

Pripraviť sa, pozor… Teraz! …nič? Nič sa nedeje? Neviete na nič prísť?!? Ani po pár minútach nemáte žiaden nový nápad? Neviete ako začať a už si ani nie ste istí, že ten nápad, čo ste mali, vôbec za niečo stojí.

Pokračovať ďalej v príspevku Radikálne metódy na zničenie pisateľského bloku »

Projekt “Booster” – pre zvýšenie návštevnosti

51

Čokoľvek môžete robiť, alebo snívať, že to môžete urobiť, začnite na tom pracovať. Smelosť má v sebe génia, silu a čaro. Začnite hneď teraz.
William Hutchinson Murray

Stále žijeme v dňoch, kedy je profesia blogera neznáma. Začínajúci blogeri sa snažia získať čitateľov, snažia sa dostať do blízkosti tých, čo už nejaký ten piatok blogujú a stále medzi nami-blogermi vládne duch objavovania nového a neznámeho.

Vynárajú sa otázky ako: Podarí sa mi rozbehnúť blog podľa mojich predstáv? Prinesie mi blogovanie niečo? Ale najmä: Podarí sa mi získať čitateľov, ktorí budú so záujmom čítať môj blog?

Práve preto som sa rozhodol uskutočniť ojedinelý projekt vzájomného zoznamovania blogerov. Predstavujem vám “blogerskú zoznamku” s názvom Booster.

Pokračovať ďalej v príspevku Projekt “Booster” — pre zvýšenie návštevnosti »

5 dôležitých vlastností, aké má mať skvelý nadpis

(Hosťovský príspevok)

Nadpis je takmer najdôležitejšou časťou článku. Mnohokrát práve on rozhoduje o tom, či bude článok prečítaný alebo nie. K základným vedomostiam blogera by preto mala patriť schopnosť vytvoriť skutočne vynikajúci nadpis.

Skôr, než si povieme, ako stvoriť impozantný nadpis, vysvetlime si, prečo a načo je to dobré.

V prvom rade treba myslieť na návštevníka, ktorý príde na stránku. O tom, či na nej zostane a niečo si prečíta, rozhodujú iba sekundy. Samozrejme, veľmi dôležitý je dizajn blogu a hneď po ňom práve nadpisy článkov.

Pokračovať ďalej v príspevku 5 dôležitých vlastností, aké má mať skvelý nadpis »

Životnosť blogu

3

(Hosťovský príspevok)

Kdesi som čítal, že až 90 percent blogov je mŕtvych – už mesiace alebo dokonca roky na nich nič nepribudlo. Ich autori po prvotnom nadšení pomerne rýchlo stratili záujem a motiváciu… Z tohto pohľadu je internet veľkým cintorínom predčasne odumretých blogov.

Všeobecne sa tvrdí, že priemerná životnosť blogu je asi jeden rok. Čosi na tom bude, aj ja som natrafil na desiatky stránok bez známok života. Sú však aj blogy úspešne fungujúce viacero rokov. V čom to je? O čom to svedčí? A má vôbec zmysel začínať?

Pokračovať ďalej v príspevku Životnosť blogu »

VIDEO: Ako získať Gravatar

5

Dnes uvidíte, ako sa zaregistrovať na stránke gravatar.com, vďaka čomu získate osobný obrázok ku komentárom:

Adresa videa na YouTube:
Ako získať Gravatar?

Ak ste náhodou zaregistrovaní na YouTube, môžete si video pridať do obľúbených, prihlásiť sa k odberu mojich videí alebo ďalšie.

Pre tipy a zaujímavosti o Gravataroch prejdite prosím na príspevok Prestaňte byť TÝM mužom! Používajte Gravatary!

Pokračovať ďalej v príspevku VIDEO: Ako získať Gravatar »

Blog, bloger, blogovanie…

5

(Hosťovský príspevok)

Fenomén blogovania je pomerne nový. Ešte nedávno málokto vedel, čo je to blog a ako si ho možno vytvoriť. Mimochodom, ja som sa o tejto možnosti či vymoženosti dozvedel pred niekoľkými rokmi, odvtedy ju využívam a v poslednom čase sa pritom sústreďujem na redigovanie stránky PRIESTORnet.

Nový jav priniesol zmeny aj do nášho jazyka. Slovenčina je pružná a tvárna a spravidla bez problémov reaguje na nové potreby, umožňuje nám vyjadrovať sa presne i pekne zároveň.

Pokračovať ďalej v príspevku Blog, bloger, blogovanie… »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »