Ako získať platenú reklamu „zadarmo“?

Zapamätajte si: Za vašu reklamu platíte vždy: Buď časom, energiou alebo niekedy aj niečím lacnejším – peniazmi…

Minulý týždeň sme načali tému reklamy zadarmo. Dnes sa pozrieme na plán B, kedy budete za reklamu platiť.

Tiež bude dobré, keď postupy a rady z tohto článku uvediete do praxe aj pri reklame zadarmo.

Vychádzajme teda z predpokladu, že sa vám nepodarilo získať reklamný priestor úplne zadarmo. Napríklad výmenou za kvalitný obsah z vašej dielne. Čo teraz? Mali by ste úplne zmeniť celú stratégiu? Alebo zmeniť len časť reklamy??

Pokračovať ďalej v príspevku Ako získať platenú reklamu „zadarmo“? »

Ako získať reklamu zadarmo?

Múdry hľadá spôsoby, ako niečo urobiť. Hlúpy hľadá dôvody, prečo to nejde.

Minulý týždeň som písal o efektívnej reklame. Čo však zaujíma podnikateľa viac ako efektívna reklama? Efektívna reklama, ktorá je zadarmo!

Pokračovať ďalej v príspevku Ako získať reklamu zadarmo? »

Nekupujte kurz Anglicky fantasticky…

…pokiaľ si nepozriete toto video:

Pokračovanie »

Druhý odkaz na pokračovanie k mojim veciam »

Odkaz na toto video na YouTube »

Prepis textu videa:

Pokračovať ďalej v príspevku Nekupujte kurz Anglicky fantasticky… »

Prečo zákazníci ignorujú vašu reklamu?

2

Prečo zákazníci ignorujú vašu reklamu?

Pretože robíte branding. A platí, že
Branding = blbosť

Aktivátor zisku číslo 2, Martin Mikláš

Tradične, keď napíšem takýto článok alebo toto poviem v nejakom interview, stane sa jedna vec: Ozvú sa ľudia, ktorí vlastnia reklamné agentúry. Ozvú sa s veľmi kritickým postojom. Prečo? Pretože brandingová reklama vyzdvihuje ego zákazníka. Pretože takáto reklama sa ľahko predáva… a najmä preto, že brandingová reklama ich živí!! Neživí ich klientov. Živí reklamné agentúry.

Zoberme si ako príklad začínajúcu firmu. Čo potrebuje podľa tradičnej reklamnej agentúry?
Pokračovať ďalej v príspevku Prečo zákazníci ignorujú vašu reklamu? »

VIDEO: Ako sa pripravujem na predávanie naživo alebo cez internet?

Pred tým, než predáte vašu prvú vec, musíte splniť niekoľko predpokladov:

  • Musíte mať produkt
  • Musíte mať ponuku
  • Musíte mať kupujúceho

Potom ste zarobili.

Dnešné 8 minútové video obsahuje tipy k všetkým týmto trom oblastiam a odkazuje na doplňujúce materiály. Pozrite si ho teraz:

Doplňujúce 3 PDF dokumenty nájdete cez tento odkaz »

PS: Budem rád, keď použijete tlačidlá na zdieľanie nižšie 🙂

Mýtus o testovaní

4

Všetko skúmajte a čo je dobré, toho sa držte.
Apoštol Pavol, Biblia

Testovanie je vec, ktorá môže priniesť najväčšie zlepšenie s najmenšou námahou. Zároveň je testovanie vec, ktorú by mal robiť každý za každých okolností.

Vždy testujte pred tým, než sa rozhodnete pre finálnu vec.

Príkladom na test môže byť získavanie zákazníkov. Pokiaľ zverejníte jednu reklamu, ktorá vám získa 5 % ľudí, ktorí sa na ňu pozrú, tak sa nikdy nedozviete, že malá zmena môže spôsobiť to, že nová reklama vám získa 5,5 % ľudí.

Na prvý pohľad sa môže zdať, že sa jedná o zanedbateľné čísla. Urobme toto malé zväčšenie na viacerých miestach: 10 % zvýšenie pri získavaní záujmu, 10 % viac ľudí na web stránke, 10 % viac ľudí vám zanechá email, o 10 % viac ľudí otvorí email a nakoniec nájdete video, ktoré predá o 10 % viac ľuďom.

Päťkrát desať percent na rôznych miestach. Aké je celkové zvýšenie zisku? O 61 %. Prečo? Pretože mierne zvýšenie konverzie tu a tam sa premietne všade. Na všetkých nasledujúcich krokoch.

Pokračovať ďalej v príspevku Mýtus o testovaní »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »